Gå til innhold

Øvre Romerike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Er det noen fra Øvre Romerike her som venter sommerbarn?

Kunne vært gøy å treffes hvis vi var flere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke om dette tilhører øvre eller nedre jeg... et sted midt i mellom tenker jeg;-) Kan bli med på treff om vi tar det på kvelden.

Skrevet

Hvor på Romeriket bor du?

Jeg bor i Eidsvoll. Har termin i juni.

Skrevet

Det er vel flere av oss som skal føde til sommeren eller.....???????

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg bor i Feiring, og har termin i juni:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser det er satt opp et rett på Jessheim den 6 mars.... Noen som skal være med????

Skrevet

Hei!

jeg bor på Jessheim og har termin i august. :) si ifra hvis det skjer noe, gjerne på personlig melding... Er ikke den som er "overalt" på BIM. :P

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er fra fenstad og har termin i september, bare og si i fra til meg og hvis det er noen treff noe sted.

Skrevet

Hei, jeg bor i Eidsvoll og har termin i juni, hadde vært kjempfint å bli kjent med andre gravide i nærheten =) Kan gjerne sende meg pm =)

Jessheimstreff hadde vært morro!

Skrevet

Kan vi ikke sette opp et treff på Jessheim snart da? :) Hadde vært koselig det... Kveld/dag, samme for meg. Er sykemeldt til over påske pga bekken, så har ingenting å gjøre framover... Når passer det for folk?

Skrevet

Hei!

Er fra Årnes, har termin i september da;)

Vet ikke om det er fler på min alder her jeg, ?? sånn 19, 20 åra:)

Skrevet

Jessheim treff hadde vrt bra =) jeg er også sykemeldt, så vil gjerne finne på noe dagtid jeg, hvis det er flere som kjeder seg hjemme =)

Skrevet

Vi kan vel møtes på Egon på Jessheim en dag da, kanskje starte med kvelden, og se hvor mange vi blir? Når passer det for folk?

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det fremdeles noen interesse for jessheimstreff? =)

Skrevet

Skal vi tre finne en dato da? Så kan andre slenge seg med hvis de vil. :) Når passer det for dere?

Skrevet

Hei, jeg har termin i slutten av juni og er intressert å møtes. Siden det ikke er satt opp noe møte så foreslår jeg onsdag 20. mai kl 19. på jordbærpikene (jessheim storsenter).

Skrevet

Dette blir hyggelig, for å finne hverandre kan vi spørre i kassa om hvilket bord bim-treffet er. Den som kommer først finner et bord og oppgir dette i kassen. Hyggelig om flere også møter opp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...