Gå til innhold

Vet at dette ikke handler om navn men...:(

Anbefalte innlegg

Skal på ny UL i morgen ettermiddag, og jeg er redd for at det er noe galt med lille TV2 Selma.. gynekologen sa forige gang at hun så liten ut i forhold til sin søster, men at dette var normalt i midten av svangerskapet... nå er jeg i uke 24, kjenner at de begge sparker så det roer meg litt, men er alikevel så redd! De deler morkake, så de er sannsynligvis eneggede, selom dette nesten er umulig og bevise når de er i magen...

Synes også magen min er unormalt stor.. å herregud tenk om det er trillinger?? Eller enda flere? Hva gjør vi da? Med tre barn i alderen snart to, snart seks, og fire år? Vi blir en storfamilie nå som det "bare" er to! Vi kommer ikke til og takle flere, men er imot abort, det nekter jeg og gjøre så jeg kan ikke gjøre noe med det hvis det er flere en to!

Vet det ikke er vits med unøvendige beskymringer men...

Måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

Hahaha :) Jeg dauer av latter... Dersom man er kommet så langt i "svangerskapet" som du, da er det meget sjelden det dukker opp flere barn... Men vi gleder oss til du har kommet hjem fra ul, siden du er mirakelkvinnen, så dukker det nok opp et par til :)

Annonse

Tusen takk dere.. forstår jo inderst inne at det umulig kan være fler, da hadde de oppdaget det for lengst.. snufs, jeg håper vår lille Selma har det bra og at det ikke er noe galt..

Skal selfølgelig oppdatere dere i morgen når jeg har vært hoss gynekologen. Og jeg håper av hele mitt hjertet at jeg da kan skrive en glad melding!:(

Annonse

he he, ja når "trillingmammaen" forsvant dukket denne opp noen dager senere... Har tenkt over det i et par innlegg at hun var tilbake under nytt nick og med ny livshistorie, men antok at jeg overreagerte og var blitt litt paranoid etter alt det der trillingmaset. Men nå ser jeg at flere har tenkt det samme...

Får håpe vil ikke har feil da! Isåfall gjør vi deg stor urett.

Men jeg har også termin i mai, og har ikke sett noe til deg på maiklubben, eller 2. trimester for den saks skyld.

Og, DET er vel igrunn et positivt trekk - å i det minste begrense galskapen til ett forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...