Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei vennen:-))) Hvordan går det med deg? Er formen bra? Jobber du enda? Har du fått handlet noe nytt i det siste? Her går alt helt strålende. Den lille jenta blir bare mer og mer aktiv og jeg kjenner masse aktivitet og spark hver dag. Det er kjempegøy. Kan også kjenne at ho begynner å bli sterkere for sparkene blir hardere nå. Er så deilig når ho gir mamman sin trygghet på denne måten. Jeg har også begynt å synge for ho og snakke med ho. Det er så koselig. Har jo snakket med ho lenge nå da. Har kjent spark utenpå magen også nå, men hver gang mannen skal kjenne så blir ho helt stille. Lille luringen vår. Ho er veldig aktiv mens jeg skriver nå. He he. Ellers er det ikke så mye nytt jeg har fått handlet inn. Vi kjøpte bilstol med easy base på tilbud på Barnas Hus nå nettopp. Veldig fornøyd med den. Har kikket masse rundt og bestemte oss for Maxi Cosi stol. Den virker veldig grei. Ellers vokser magen godt nå og resten også. Uff, har gått opp litt mer enn planlagt. Hadde litt å gå på i utgangspunktet så lurer på hvor dette ender. Får litt blikk fra svigermor og ho er jo så kritisk til alt for tida. Jeg prøver å ikke bry meg så lenge jenta vår har det bra og jeg er i god form. Går jo masse tur og spiser sunt og variert, men koste oss vel litt for mye den første tida og nå i jula. He he. Har gått opp ca 9 kg til nå så håper det kan stagnere litt nå framover. He he. Ellers tenker jeg på deg og håper alt er bra med deg og den lille i magen din. Det er jo så deilig å være gravid:-)))))))))))) Stooooor goood klem fra Pysekatten din:-))))
♥ DAME Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Heisann Pysekatten min, hihi )) Sååå kjekt å bli etterlyst da )) Hadde tenkt å gjøre det samme, men ble bare utsatt. For tiden er jeg halvt sykemeldt p.g.a. ryggvondt, men tror ikke det er lenge til jeg blir fullt sykemeldt. Har jo renholdsjobb, så det sier jo sitt... Ellers har jeg handlet inn altfor mye klær, hehe. Er redd jeg ikke får brukt alt da babyer vokser så fort Men har gitt beskjed til mamma at, om det er noen som spør henne om hva jeg ønsker meg til barnet, ja da blir det klær fra str 68 og oppover. Men leker, pekebøker og spilledåser er også kjekt å få )) Hehe, jeg sitter med høretelefoner over magen og spiller en nydelig sang om og om igjen for babyen, samtidig som jeg nynner. Er for at barnet skal kjenne igjen den sangen, blir gøy å se )) Her sparkes det også )) hihi, er jo så kos. Mannen sitter med hendene på magen og kjenner ofte skikkelige spark. Åhh, så stolt han er, og vi gleder oss til å se babyen allerede på 3d UL ))))) Har hørt flere sier at babyen er ikke så mye forandret i ansiktet etter at det er født, så vi gleder oss villt )))) Har ikke du vært på ny UL nå pysekatten ?? Eller er det like før ?? Vi kommer også til å kjøpe Maxi Cosi, har hørt mye positivt om den ja ) Jeg har lagt på meg ca 7-8 kg. Merker at matlysten min ikke er som før. Har lite lyst på middag og sånn og tyr bare til chips og dip, sjokolade og litt cola, hver dag Klarer ikke å la vær... og har jo så dårlig samvittighet etterpå. Jeg hadde planlagt å spise veldig sunt i svangerskapet, men sunn mat er rett og slett ikke noe godt nå Ellers kommer vi til å handle inn alt av store ting når vi skal til Bergen 20 feb )) Er jo da vi skal på 3d )) Men jeg har allerede vasket kluter og gulpekluter og lagt inn i skapet, hehe. Klarte ikke å la være )) Det var veldig kjekt å høre fra deg igjen pysekatten, og det er ekstra spennende når vi har termin på samme tid ))))) Det nærmer seg jo 100 dager igjen, og det skal feires her iallefall ))) Håper å høre fra deg igjen, så stooooor klem til deg så lenge pysekatten ))))))))))))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei igjen vennen min:-)))))) Uff, plutselig litt treg til å svare her. Men i dag har jeg vært på ny UL. Veldig kos å se jenta vår igjen. Og ingen tvil om at det er jente for det var det første vi så når ho satte dingsen på magen min. He he. Ho har det bare bra i magen og all næring og blodstrømninger er veldig bra. Ho er nå 30 cm lang og veier 700 gr. Helt vilt å stor ho er blitt nå. Neste gang vi sees blir når ho kommer i mai. Forhåpentligvis. Tenk at i dag er det bare 111 dager igjen til termin. Veldig spennende og gøy. Kan godt skjønne at du ikke kan jobbe mer snart. Det må jo være ganske tungt for deg nå. Merker det jo bare selv når jeg gjør rent her hjemme også. Må ha noen hvilepauser for jeg får en del kynnere. Fra neste uke så er jeg bare hjemme. Kurset jeg har gått på er ferdig i morra. Deilig:-))))) Så gøy å begynne å vaske på alt å begynne å gjøre ting klart. Bare noen uker til her så er jeg også i full gang. Gleder meg sånn til å montere og ut å handle. Bare kose meg å gjøre alt klart til ho kommer ut til oss. Jeg skjønner hvordan du har det med kosthold. Jeg tenkte også jeg skulle være så veldig flink, men har ikke blitt som planlagt. Det begynner å bli mye bedre nå etter nyttår, men det er rart når ikke det sunne smaker noe godt lenger. Jeg har heldigvis ikke så mye lyst på det søte. Heller mer til mat, mat, mat. Var veldig sulten de første månedene, men nå er det som det var før. Håper det varer til fødsel for har ikke lyst å legge på meg altfor mye. Jeg har en venninne som var på 3D og det var veldig lett å se likheten når jenta kom ut. Hadde vært veldig gøy å sett ho sånn, men nå får vi være tålmodige og bare vente til ho kommer ut til oss. Dere kommer til å få en kjempetur til Bergen. Er jo sånn en koselig by og så gøy med alt dere skal handle og UL. Gleder meg til å høre alt om turen og UL. Det er så koselig å ha deg her inne på disse sidene og følge med på hvordan det går med deg. Er så spent på når vi får disse nurkene våre. Gøy hvis de kom på likt. He he. Blir spennende å se hva du har i din mage. Det var veldig koselig å høre fra deg igjen. Kos deg i ukene framover med den voksende magen din. Det er jo så fantastisk koselig å gå gravid. Egentlig veldig som jeg hadde håpet på:-)))))))) Stoooor diger bjørneklem til deg vennen min fra
♥ DAME Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Heisann vennen )) Litt treg med å svare jeg også, hehe... Akkurat nå har vi revet gammel tapet, vi holder på å pusse opp en lang gang, yttergang OG barnerom, hihi )) Så koselig med Ul igjen )) Og 30 cm og 700 gram, hihi. Da er vel min det også Ser at vi er helt etter boken, hehe Deilig at du straks skal være heime og kose deg, og bare vente på at jenta deres skal komme )))) Ja, Bergen er en flott by. Både jeg og sambo er født der )) Har veldig mye slekt der, men vi vil alltid ligge på hotell likevel. Deilig å være alene og kose seg )) Nå skal vi ut en tur på peppes med et vennepar. Kommer vel sikkert bare til å spise en eller to stykker. Ellers i dag har jeg spist nesten to skiver og 4 muffins. Er sulten, men har ikke lyst på mat egentlig Det er vel bare sånn at noen har veldig matlyst og noen ingen matlyst. Men tror barnet får nok næring likevel, drikker jo myyye melk da )) Jeg er ofte innom skravlesiden og 2. trimester også jeg. Ble overrasket at du svarte meg på skravlesiden sist, hehe. Har jo aldri sett at du har "vært" der før. Ja det er deilig å være gravid og kjenne den lille sparke sånn i magen. Gleder meg bare så utrolig mye til h*n er ute. Mannen tror det er gutt og jeg tror jente, så dette blir veeeldig spennende )) Stooor klem til deg pysekatten, så snakkes vi om ikke så lenge igjen håper jeg ))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå