Gå til innhold

hmm... voksi urban eller easygrow vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ska kjøpe ny vognpose nå til simo kombivogn og har vel egentlig landet på en av de to. vil dere anbefale en av de, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke vært borti easygrow posen, men Iglo Troller posen kom best ut i test på Tv2 hjelper deg F&B.

Ettersom jeg har skjønt så er Voksi Urban og Iglo Troller samme posen. (Voksi produserer dem begge). Eneste at Urban posen er 500kr dyrere.

Har en Iglo pose og er super fornøyd med den.

Skrevet

ja det er samme posen, men vet ikke om voksi produserer begge, men ikek usannsynlig da!

jeg har urban og er kjempe fornøyd! Lillegutt har aldri vært kald i den!

Og den er lett å lukke/åpne. det er med forlengelsedel som gjør at den kan brukes veldig lenge!

Har ikek vært borti den andre posen så den kan jeg ikek uttale meg om

Skrevet

Vi har easygrow posen og er veldig fornøyd med den!

Vi er fornøyd med den pga av:

- at den holder jenta vår veldig veldig varm og god i vogna

- tåler mange minus, så er veldig fin å ha i pulk og lignende.

- den passer godt både i små og store bager

- kan forlenges, slik at barnet kan bruke den lenge

- kan strammes oppe, slik at den ikke er så åpen ved ansiktet hennes

- den kan festes med 5-punkts sele

- den er også veldig grei å vaske

vi er veldig fornøyd, men alt er jo en smaksak!

Skrevet

vi har også denne posen, easygrow/easykid. helt ypperlig god, er kjempefornøyd!

Skrevet

tusen takk for svar!! da ble det anbefalt begge to:) hehe, som jeg skjønner er de veldig like. men kan man ha seler i urbanen? det er jo veldig greit egentlig nå som hun er veldig så aktiv av seg. og kan de begge to snurpes nesten helt igjen på toppen?

Skrevet

Hei!

Jeg er fornøyd med urban posen. Småtten har bare ullundertøy og ullhjelm på opptil 5minus i hvert fall. God og varm likevel!

Det er ikek hull for seler, men sømmer, så man kan lage det uten å ødelegge posen. Trodde helt til nå at det ikke gikk an å snurpe sammen påosen i hodeenden, men sjekket litt nøye, og fant til min store glede en strammesnor!!! Så det går an. Det er det eneste jeg ikke har vært helt fornøyd med, men har ikke vært så veeldig nøye med å sjekke tydeligvis..

Anbefales:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er kjempefornøyd med min easyGrow. Her kan jeg bytte til skinn inni eller under eller ta det helt av. Også kan den vaskes- noe som er en fordel med min gulpeunge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...