Gå til innhold

Modne Oslo jenter :)

barbasterk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lille ull-rik

Selvfølgelig er du velkommen:) Til informasjon har vi fått beskjed fra Fisken70 at møtested er flyttet fra Mecca til Santinos i Hammersborgsgt 2., bak sentrum politistasjon. Mecca er stengt - derfor flytting av sted.

Samme dag og klokkeslett.

Klem

Kjære Lille ull-rik.

Uff, dette blir litt dumt, men det er kommet et ønske om at vi kun skal være den "gamle" gjengen som treffes i morgen. Dette fordi det er en nyfødt liten baby tilstede. Vi har alle lyst til å treffe deg, men må ta hensyn til dette ønske. Jeg håper du forstår.

Jeg er selv fra Ullern, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere i nærområde. Håper du tilgir, og at du tar deg tid til å bli med på neste treff!!!

Annonse

Helt enig. Kjempe dumt... Og oppe i alt sammen sitter jeg med verdens dårligste samvittighet - på den ene siden fordi jeg skrev at "selvfølgelig så er du velkommen" til et treff jeg ikke hadde organisert. I min verden er nemlig alle velkommen. På den andre side fordi jeg etter å ha ønsket velkommen ble bedt om å skrive et nytt innlegg hvor jeg måtte trekke tilbake invitasjonen. En helt forferdelig følelse som strider mot alt i min natur. Men, jeg hadde gjort en feil og måtte derfor etterkomme dette ønske.

Jeg er veldig lei meg for dette og ber om tilgivelse. (til alle parter)

Håper ikke dere sitter igjen med den følelsen av at dette var noe jeg ønsket. Jeg har veldig lyst til å bli kjent med både deg Lille ull-rik og wonder, og håper jeg får muligheten til det.

Beklager............

Ikke ute etter mene eller tro det var dine ord heller,men dette er rett og slett for dumt,med det mener jeg at det var lite voksent og modent først invitere på treff ,og når man endelig skal møtes så var det ikke ok alikevel,nei vel men da får dere ta det på en annen måte eller tråd da????

Og jeg står for det jeg sier at dette ble for dumt,vi er for gamle leke BARNESKOLE HER.

Ønsker ikke møte mennesker som er så lite inkluderende jeg..Sånn er det med den saken,og Lilleullrik vi ses den 19 og jeg er heldig som har møtt deg,ei flott dame...Dans dans sier jeg bare=)) jeg er med jeg med magen i april.. hihi

Kan datteren på 12 være med oxo?

Hei Jenter

Jeg har absolutt ikke noe problem med situasjonen. Kan godt forstå at en nybakt mor full av hormoner og følelser kan føle seg litt sårbar sånn helt med en gang. Men enig i at det var en litt uheldig situasjon. Jeg syntes mest synd på deg million dollar baby som måtte skrive den vanskelige beskjeden. Takk til dere alle for støtte.

Gleder meg til å treffe dere alle ved en senere annledning.

Klem fra meg :-)

Annonse

Hei. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å blande meg i diskusjonen, men ser at engasjementet fortsatt er stort etter treffet som var for tre dager siden (ikke rart det er krig i verden...).

De fleste av dere forstår vel at det er uaktuelt å dra på et treff for modne gravide med en nyfødt baby. Det er kanskje ikke det man har mest behov for med et så lite barn. I forbindelse med dette treffet framgikk det helt klart av tråden (mener jeg) at dette var for folk som hadde møttes før. Om det skulle være noen tvil, burde den ha forsvunnet samtidig med at jeg skrev at videre kontakt ville skje via telefon/mail.

Treffet ble annonsert under "modne gravide" som hadde møtt hverandre i svangerskapet, og jeg mener det er uproblematisk å gjøre det, så lenge man har en egen tråd som heter "BIM-treff". Det arrangeres forøvrig et treff der for modne gravide i dag.

Kanskje ble dette klønete håndtert, intensjonen var bare å skåne babyen og meg selv (som fortsatt er sliten). I ettertid ser jeg at det beste hadde vært å avbestille bordet, så kunne dere andre arrangert treffet.

Jeg benytter anledningen til å takke for meg her på BIM, og ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet og med babyene deres når de kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...