Gå til innhold

Modne Oslo jenter :)

barbasterk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Barbasterk:)

Vi har veldig lyst til å treffe deg også:) Vi hadde et veldig hyggelig treff i januar, og da ble vi enige om å prøve å få til et treff igjen i februar.

Vi snakket om at vi kanskje skulle foreslå at fisken70 kunne finne en dag som passet, iom at hun allerede har født og kanskje har lyst til å ta med prinsessen. (Hvis hun føler seg klar for noe treff allerede da).

Hvis jeg ikke tar helt feil, så bor du ikke så langt fra meg og Chris70 - noe som er hyggelig med tanke på kommende trilleturer:)

Klem:)

Så Bra!!!!!!!

Jeg kan 10, 11 eller 12 feb i uke 7 (altså tirsdag, onsdag eller torsdag)

Helst ikke før kl 17.

Det er mange hyggelige steder på Grünerløkka, så det er ikke noe problem.

Kanskje en ide å tenke på et sted som er barnevogn-vennlig:)

Bare velg et sted som du liker du, så stiller jeg opp:)

Gleder meg masse til å treffe den lille prinsessen!!!

klem:)

Så hyggelig å høre at dere hatt et hyggelig treff!!

Kom meg ikke på vernisagen heller,lå rett ut med influensa....

Bor i nærheten av dere ja milliondollarbaby og Chris. Blir bra med trilleturer og kanskje litt kaffe på UB på CC vest ;).

Jeg kan også 11 og 12 februar på Grünerløkka.. Helst ikke 10,sønnen går på allidrett da og mannen skal i møte.

Gleder meg også til å hilse på prinsessen til Fisken!!

Klem :)

Hei Jenter...

Koselig å se at det blir et nytt treff :-)

Min situasjon fra jeg ble lagt inn på riksen har vært stabil ,så jeg er heldigvis blitt "friskmeldt" fra kun sofa-ligging, og kan nå dra på kafe igjen...

Så jeg blir gjerne med på treff onsdag eller torsdag neste uke.

Jeg foreslår onsdag.

Håper ellers at alt er bra med dere alle!

Gleder meg til å se dere!!

Stor Klem C.

Annonse

Jeg er også gjerne med ( har savnet dere og gleder meg å hilse på Cornelia) og kan alle dager unntatt onsdag, 11.02.Har endelig fått rumpa i gir og meldt meg på gravid-yoga som er på onsdager og jeg har store ønsker å få dette til.

Sted og tid er ikke avgjørende for meg, jeg kommer hvis dere kan finne en dag i uke 7 som ikke er onsdag.

Annonse

Ser ut som om vi blir seks stykker, foreløpig. Jeg holder øye med tråden og sjekker om det melder seg flere. Bord bestiller jeg i neste uke. Datoen er altså 12.02 og vi møtes fra kl 15 og utover. Vi regner med å spise rundt kl 17. Stedet er Mecca. Gleder meg veldig til å se dere igjen :-)

Hei Fisken70 og dere andre!

Jeg har egentlig en flyreise den dagen, til dåp for mitt tantebarn.. Men det er stor sjans for at legen min anbefaler meg å ikke fly og da vil jeg gjerne bli med til Mecca :)

Ok at jeg holder deg underrettet på sms, Fisken70? Ift reservasjon mener jeg.. Er i så fall med fra kl 15.

Hei "en fra før". Takk for sist, blir fint å se deg igjen.

Barbasterk: Jeg har sendt deg en pm for å få mailadressa di og tlf. nummer.

Jeg bestiller bord til åtte stykker den 12. på Mecca, fra kl 15 og utover (million dollar kommer kl 17, vi spiser da).

Jeg går over til å sende dere sms og/eller mail i forbindelse med treffet. Bare tull å bruke dette forumet videre, nå som vi er nesten fulltallige.

C. og jeg gleder oss til å se dere :-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...