Gå til innhold

Dårlig søvn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg sover også utrolig dårlig! Ligger å vrir meg å får ikke sove, enda jeg er trøtt som en strømpe. Å når jeg endelig får sove så våkner jeg enten av at jeg må på do eller at jeg har fæle mareritt som gjør meg helt skjelven. Dette resulterer jo i svært dårlig søvn og en dårlig dag etter....

Jeg kan ikke si annet en at jeg er helt enig med dere. Sover sååå dårlig.. Når jeg først sovner, så våkner jeg av do besøk, eller noe.. Å sliter like lenge med å få sove igjen da, som når jeg la meg. Å når morgenen kommer er jeg ikke uthvilt uansett hvor mange timer jeg sover. For sover ikke noe godt..

Hvor langt er dere på vei, dere som sliter med dette? er selv 18+3

Har slitt med søvn hele veien pga. min forrige sønn på nå 6 år. Han ødla søvnrytmen min da han var mye våken/gråt mye hele det første året. Har derfor tatt Valergan for å sovne det siste årer, men det kan jeg jo ikke som gravid så da ble det slutt på det... Sovner liksom aldri... uansett stilling også kommer do besøkene i tillegg. huff... er 22+1 nå.

Sover veldig dårlig, våkner midt på natten noen timer og ligger og vrir meg. Har mye mareritt og blir og avbrutt av dobesøk. Trodde det skulle gi seg jeg??

Har alltid ligget mye på magen og urolig, men nå er det begynt å bli ubehagelig å ligge på magen, har en del smerter i hofter og ben, sikkert i forb. med bekkenløsing

Er 21 uker nå.

Har en gutt på 5 og kan ikke huske det var slik da, men det er jo lenge siden. Venter jente:D

Annonse

Innimellom hjelper det for meg og sette på rolig koselig musikk og ligge på ryggen/siden og bare høre på musikken og slappe helt av. Da pleier jeg å sovne (noen ganger).. Sovner fortere med musikk, enn uten nå.. Prøvd det noen netter nå, så skal se om det hjelper videre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...