Sørland-snuppa Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 nå har sønnen min begynt og bruke dyna si som en kosefille. Han drar den med seg over alt i huset. hehe... jeg har prøvd og si nei, men han blir helt hysterisk, han bare må ha den. jeg er ikke så veldig glad for at den blir drasset med over alt og slept etter gulvet. føler ikke jeg gjør noe annet en og vaske sengetøy fortiden. han har i tilegg to kosebamser han er helt avhengi av, spesielt den ene av de. de har han hatt siden han var baby. men de er vist ikke nok for han lengere. så nå går han rundt med dyna og to bamser hele dagen, og blir sint når han ikke får til og gjøre en ting fordi han har hendene fulle, men nekter og slippe bamsene og dyna uansett. hehe. huff, noen som har opplevd noe lignene? håper bare det er en fase.
petite fleur Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 He he, de er så sta de små :-) Lillebroren min hadde en kosepute som man aldri så han foruten. Helt hysterisk hver gang mamma måtte vaske den. Han tviholdt på den i 2-3 år, faktisk....
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hehe, jenta mi ville en stund bare dra på dyna mi. Hun la den på stuegulvet og krøllet seg inni. Nå er det et badehåndkle hun har falt for... Blir lettere hysterisk når hun ikke får dra med håndkleet til butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå