☆lieela Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Har gode grunner til å flytte, men er så usikker på om dette er et godt tidspunkt. Noen som får opp noe? 040685
☆lieela Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2009 Spåere og ikke-spåere kan prøve seg! Fysj, vet ikke hva jeg skal gjøre:))
Joyfull Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Er ikke noe kjempe god spåer, men intuisjonen min sier meg at det er en god tid å flytte på =) Intuisjonen min pleier ikke å "gi no utslag" med mindre det er noe jeg "kan" svare på =)
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 får opp at flytting og en ny start (?) er en veldig positiv ting, får også frem at du legger noe bak deg når du flytter og vil være fornøyd med valget du tar lenge siden jeg har brukt kortene så ta alt med en klype salt følte for å prøve bare! lykke til!
Joyfull Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Enig med deg i denne! Følte også på en ny start, ny omgangskrets?! =)
*SmurfeMamma* Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 jeg føler at det å flytte er en god ting for deg nå. føler du må tenke på det som kan komme til å bli bra, og ikke det som evnt. kan bli problemer... for jeg føler at viss du flytter vil ting gå oppover for deg, du vil få nye kjente og du vil etterhvert møte en fantastisk mann, som jeg føler du vil få en liten sønn med..
☆lieela Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2009 Tusen takk til alle som har tatt seg tid, setter veldig stor pris på det:)) Om det blir flytting, så blir det til nabobyen-liker meg godt der og bodde der ett års tid, men jobbet så mye at jeg ikke hadde tid til å bli kjent med folkene der..dessuten har jeg den nærmeste familien rett rundt hjørnet her vi bor nå. Leier et hus, og har vært så mye tull her at jeg er rimelig lei!! Samtidig blir jeg så trist av å tenke på å flytte fra de nærmeste. (Selv om det bare er 20 min med bil da:)) Ble veldig nysgjerrig nå lilleknøtt, for jeg har jo allerede en fantastisk mann...hmm...!? Men føler at det som har skjedd her hjemme nå er fordi det ikke er meningen at vi skal bo her. Nettopp fordi jeg selv trenger et lite spark bak.. Huff, ble mye rot i skrivinga her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå