Gå til innhold

Hei dere fra Telemark!!

Anbefalte innlegg

Jeg tilhører selv mai-klubben, men tenkte at vi kunne ha et treff for de som har termin i april-mai-juni-juli :) Det er jo ikke så fryktelig mange av oss så kanskje greit å slå oss sammen så blir vi en gjeng:) Håper dere har lyst til det:) Jeg har satt opp et forslag på mandag 16 februar kl 18.00 på Jonas B. Gundersen i Porsgrunn. Håper dere kan komme:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139515976-hei-dere-fra-telemark/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei jenter!:)

Så hyggelig å se at det er flere her i juli klubben også:) Hva med et BIM-treff mandag 20 april? Da håper jeg mange har lyst til å komme:):) Møtes på Jonas B Gundersen kl 18. ( Kan gjerne møtes for meg mandag 6 april også, men vet ikke om det er mange som resier vekk i forbindelse med påsken da?????) Hva sier dere?

• 2 uker senere...

Annonse

Hei jenter!:) Håper alle har hatt en god påske og fått slappet godt av:) Da satser vi på et nytt BIM treff førstkommende mandag den 20 april. Møtes på Jonas B Gundersen i Porsgrunn klokken 18 hvis ikke andre har noen forslag:) Da gleder jeg meg til å treffe dere igjen, og håper dere som ikke har kunnet komme tidligere har mulighet nå:)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...