Mamman til Alida J. Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 hvordan ser døgn rytmen deres ut?? mht mat, søvn osv...
gravid1709 Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 tja det var det jeg lurte på også,syntes ikke vi får noe ordentlig rutiner i huset men dagen vår ser sånn ut.Våkner ved 9 tida får litt pupp,sover ved halv tolv tida,drikker litt mme ved totiden,men han virker ikke mye sulten da,har begynt med litt tynn grøt men det går ned,sover ved 3 tida, flaske ved halv 5 tida og prøver å legge han,han er da veldig trøtt men er ofte bare 10 til15min med søvn.Ammer kl 19 og legger han da.Vekker han ved 23tida og får han flaske ,han våkner ved 6 tida og får pupp.
Mamman til Alida J. Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Ligner litt på slik dagen vår er. Men her greier ikke vesla å finne roern på egenhånd (må byssen i søvn eller sovne til pupp) Og hun vil liksom ikke sove til kvelden. Så jeg lurer på om det kan ha noe med hvordan hun sover på dagen.... Begynner å bli desperat etter løsning...
Lillepusen-78 Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Gutten vår våkner ca 8.00. Ligger i sengen sin eller vår og babler og koser en halvtimes tid. Vi står opp og han får mat (fullammer) ca 8.30. Er våken til ca 10, og sover da 2 timer ute i vognen. Mat igjen ca 12.45. Ut i vognen igjen ca kl 14, og sover til nærmere 16. Mat ca 16.30. Sover en liten lur i vognbagen på soverommet fra 17.45 til 18.30. Får mat igjen ca 19, og deretter kveldsstell (bader 2 ganger i uken). Legger ham for kvelden ca kl 20. Han pleier å våkne en gang mellom 01 og 4.30 for mat.... Må sies at det virker som han har en innebygget klokke ;-) Han er veldig stabil når det gjelder tid for mat osv, så rutiner har bare kommet av seg selv. Han har dessuten hele tiden spist bare 5-7 ganger pr døgn...
-trollemor- Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 litt lik mitt innlegg, da jeg lurte på soverutinene. men her våkner tulla ca kl 7, hun ligger da ved siden av meg, siden jeg da stadig sovner inn etter forrige nattmåltid som er ca 2-3.30 tiden om natten. jeg roter slik egentlig, da jeg e helt i svime om natten.... MEN vi ligger i sengen til rundt 8.30 - 9.30, for etter første morgen maten pludrer hun litt og sovner etter kort tid. Vi står opp og hun er våken stort sett til rundt kl 10, da er det opp, gir henne mat og hun sover (etter en del skriking) da ca 30-40 min. Opp igjen da 10.30 ca og er våken til rundt 12-12.30, på an igjen med mat og skriking, sovner til slutt i sengen sin. Våken igjen rundt kl 12.30-13, og slik går det... Hun er stort sett våken 1,5 time om gangen og får en mat bit før leggetid. Noen er store og noen små, har ikke helt oversikt når. Siste blund er til rundt kl 17-17.30, da er hun våken til kl 19 da hun før det får kveldstellet og mat. Men alt forandrer seg når vi skal ut å gjøre noe, for vi har en oppmerksom liten jente som skal ha alt med seg. Så vidt hun vil ha mat når vi er på handlesenter, for hun skal se på alle andre på stellerommet.... Om kvelden har hun begynt å våkne tidlig etter leggetid, i 22-23 tiden. Har aldri hatt problem med henne, hun har sovet stort sett 5-6 timer sammenhengende. Har fortvilt litt nå på hvorfor hun våkner så tidlig. Men hun er nok mer sulten, og imorgen skal jeg begynne med velling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå