Trulte76 Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 noen som har bestil der for over 200kr? Sitter med ei bestilling så vidt over. Lurer på om det går bra eller om jeg må ta vekk en ting for å komme under 200kr. Noen med erfaring? Ellers vil jeg anbefale disse siklesmekkene der. Fine, og så er det trykknapper og ikke borrelåser for å feste de med. Smart Så nå vil jeg ha flere. Liker de bedre enn de andre jeg har liggende.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 hvorfor må du bestille dem fra danmark??? dem har dem jo på alle butikker dem selger "name it" klær på her... altså i mitt område er det 3 butikker som har akkurat like!!! Men jeg så ikke så veldig godt, men for meg så dem identiske ut!! :-)(Jeg er også suuuuuper fornøyd.... har sikkert 30stk da min lille har vært en enorm sugle/gulpe gutt....) Bare et lite tips:D
mamsen=) Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 smekkene fra lillemille er ikke de samme som name it har... de er litt tykkere og "fastere". Jeg liker de fra lillemille bedre - sitter veldig godt og beholder formen bedre.! Liker Name it sine også, men de fortere litt utvaska også setter fargene fra barnematen seg så utrolig godt!
CaroOgTulle Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Hva fant du ut? Er det de samme reglene for annen handel, moms over 200 kr?
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 okey, har ikke opplevd hverken form endring, fargemisting, eller noe annet jeg på mine 30 smekker, men hvis dere syntes de er bedre er det jo bare å gå for dem:) Jeg har aldri prøvd disse, så jeg vet ikke noe om dem... di på name it er stoff på den ene siden og fleece på den andre, og det har aldri gått gjennom når mini har suglet... fantastiske:) heia slike typer smekker:-D
Frøken Freken Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 ... og akkurat da jeg skulle bestille fiiiine smekker og råbillige bomullsbodyer uten trykk fra Pippi - fikk jeg ikke registrert meg som kune fordi det var umulig å skrive noe i mailadressefeltet! Tips til hva som kan være galt mottas med takk.
Madame1 Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Hej Frøken Freken. Har du prøvet igen og skrevet adresse og alt det andet inden du når til mailadressen? Der skulle ikke være nogen fejl i shoppen. Med venlig hilsen Tanja Lillemille.dk
Frøken Freken Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 oi - snakker om god service - bli oppsøkt på dib!! Skal prøve igjen!
Frøken Freken Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Ja jeg får sånn grønn godkjent-symbol ved siden av alle bokser med stjerne ved (de som må fylles ut) men når jeg kommer til den med e-post står det et stort rødt kryss ved siden av, og når jeg prøver å klikke meg inn for å skrive noe der så går det ikke!
Madame1 Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 Har du prøvet at lukke siden helt ned og eventuelt genstarte din computer. Jeg kan ikke få den fejl frem. Jeg må gerne oprette mig med mailadresse, når jeg prøver. Meget mystisk
Trulte76 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2009 det som er med lillemille er at de er like fine etter vask, og holder fassongen. Så synes jeg de er fine med navn på jeg da Så nå har jeg bestilt flere pluss to til ei venninne av meg
Frøken Freken Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 Madame 1 - har restartet datamaskinen og det samme skjer igjen:(
Madame1 Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 Ok vi prøver noget andet. Send dit navn, adresse, postnummer, by og telefonnummer samt mailadresse til mig på [email protected] Så opretter jeg dig, og så må vi se, hvad der sker. Der er flere nye kunder kommet til indenfor den sidste time, så fejlen må desværre enten være periodisk eller ligge på din computer. Når jeg har oprettet dig, får du password, og så må vi se, om du kan logge ind og dermed bestille. Med venlig hilsen Tanja
Herkules Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 madame1 Hvordan betaler jeg som norsk kunde? Kan man bestille uten mva også?
Madame1 Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Hej Herkules. Jeg er ikke helt klar over, hvad MVA er, men betaler bare med Visa eller Mastercard. Der er også mulighed for at betale via Paypal er bankoverførsel. Det nemmeste er dog kreditkort. Håber det er svar nok, ellers må du lige forklare mig, hvad MVA er? Forresten så betaler du ikke dansk moms, når du skriver, at du kommer fra Norge. Med venlig hilsen Tanja
Madame1 Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Så fandt jeg ud af, hvad MVA er, og det er vores MOMS, så håber du har fået svar. Du betaler ikke dansk MVA Mvh. Tanja
Herkules Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Hehe ja det er Moms Moms er ikke lenger korrekt begrep i Norge, men det heter det på folkemunne fortsatt. MVA står for Merverdi avgift. Takk for svar skal se å få bestilt noen cowboy-smekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå