Gå til innhold

Hei hei jenter:-) videreutdanning eller et barn til???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så veldig nysgjerrig på om jeg kommer til å velge karriere fremfor å få ett barn til. Har to nyydlige barn men har alltid ønsket meg tre. Er det noen som klarer å se noe? Evt når det blir videreutdanning eller graviditet? og kjønn?

Har blitt spådd to ganger før av ei dame som heter Ida og ho har sagt det samme begge gangene:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte fødselsdato 28.05.77

Skrevet

Får ikke opp så mye her, sliten etter i går enda. Men kan si såpass at jeg får inn en familiekjær kvinne, en som setter sine barn høyere enn alt. Du er nok samtidig litt opptatt av å "ikke miste deg selv" i form av å være deg selv 100% i et yrke som passer for deg..altså du liker å jobbe, liker at ting skjer og elsker det sosiale i arbeidslivet.

Er litt usikker, men kan føles som at graviditet nr 3 kan komme som en liten overraskelse på deg.

Skrevet

Tusen takk Samsaya:-) det stemmer det du skriver. Det med graviditeten har eg fått spådd før at det kan komme som en overraskelse. Spennende det da:-) Har en veldig spennende og fin jobb som eg gleder meg til å gå tilbake til. Er snart ferdig med sv.perm. Vist du orker Samsaya ser du kjønn på evt nestemann. Det du har skrivet er akkurat det samme som Ida har spådd meg to ganger. Synest det er veldig fasinerende og utrolig:-)

Tusen takk

Skrevet

Satt og lurte litt på dette med kjønn i stad, men kom ikke opp noe konkret. Ser begge kjønn, men usikker på antall. Heller litt mot 2+1, enten to gutter og ei jente eller omvendt.

Skrevet

har to gutter så kanskje det er ei jente som kommer neste gang (vist det kommer).Har ingen betydning, berre nysgjerrig. Det er det samme ho andre har sagt også.

Vist du ikkje er for sliten, ser du evt når det blir? Og om svangerskap går fint?

Skrevet

Siden graviditeten antagelig kommer som en overraskelse, så ser jeg for meg at du vil være fullt opptatt av jobb når dette skjer..du vil rett og slett bli litt små-sjokkert når du finner det ut, men selvfølgelig veldig glad! Ser ut som at svangerskapet vil gå fint, uten for mye kvalme i starten men muligens endel humørsvingninger. Normal, fin fødsel-sunt og flott barn og en blid og opplagt mamma.

Skal gå riktig så fint:)

Skrevet

humørsvingninger.......tja....skulle neste tru eg allerede var gravid:-):-)men det er eg nok ikkje. Får drøye det litt. Har en gutt på 9 mnd, kan jo vere greit å puste litt mellom slaga;-) Det med videreutdanning, lurer på om eg vil bli jordmor eller anestesisykepl. men eg har god tid å tenke på. Trivest egentlig veldig godt i jobben min. Så det kan jo vere godt å la barna mine bli litt større først.

Tusen takk for at du tok deg tid, alt du har sagt har eg hørt før. Synest du er veldig flink. Kanskje eg spør deg igjen når eg har spm:-)

Skrevet

Hehe, med en gutt på 9 mnd kan det være godt med litt pusterom før du starter på ny ja..både for kropp og sjel! Du bør iallefall velge noe du trives med, det er jo det viktigste:)

Var vel ikke så mye hjelp når du har hørt alt før da men:) Litt moro uansett!

Ha en fortsatt fin dag:)

Skrevet

det er jo det som er morsomt, at flere sier de samme tinga. Må innrømme at eg tror litt på det:-) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...