Fjuolla Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei hei! Lurer veldig på en ting..snuppa mi er litt over 2 måneder og er begynt å sove kjempefint om natta, nesten for godt:p..siste måltidet får hun i 11-12 tiden på kvelden og etter amming får hun litt mme!Men hvor lenge "kan" de sove uten å spise når de er så små?hvis dere skjønner.. de siste dagene har hun sovet helt til 7-8 uten å spise noe på natta å jeg er litt bekymret for at det er for lang tidsperiode uten mat..så må kanskje begynne å vekke henne tidligere..eller?
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 La henne sove, om hun vokser som hun skal. Bare nyyyyyyyyyyt det : )
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Så lenge hun er fornøyd og legger på seg som hun skal burde du bare la henne sove. Nyte det mens du kan.
Fjuolla Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Ja hun virker fornøyd:)hun slet litt med vekta før, men det har som sagt stabilisert seg nå og hun legger bra på seg..da skal jeg virkelig bare nyyte det;))takk for svar!
lykkelig78 Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 La henne sover. Jenta vår er 7 uker og har siste måltidet før natta kl ni og våkner sjelden før 6-7 for å skal ha mat igjen! Er veldig glad for at vi har fått til en fin rutine så tidlig, og så lenge hun legger på seg og er fornøyd kommer jeg i allefall ikke til å vekke henne! Nyt den søvnen du får du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå