Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Lurer veldig på en ting..snuppa mi er litt over 2 måneder og er begynt å sove kjempefint om natta, nesten for godt:p..siste måltidet får hun i 11-12 tiden på kvelden og etter amming får hun litt mme!Men hvor lenge "kan" de sove uten å spise når de er så små?hvis dere skjønner..

de siste dagene har hun sovet helt til 7-8 uten å spise noe på natta å jeg er litt bekymret for at det er for lang tidsperiode uten mat..så må kanskje begynne å vekke henne tidligere..eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne sove, om hun vokser som hun skal. Bare nyyyyyyyyyyt det : )

Skrevet

Så lenge hun er fornøyd og legger på seg som hun skal burde du bare la henne sove. Nyte det mens du kan.

Skrevet

Ja hun virker fornøyd:)hun slet litt med vekta før, men det har som sagt stabilisert seg nå og hun legger bra på seg..da skal jeg virkelig bare nyyte det;))takk for svar!

Skrevet

La henne sover. Jenta vår er 7 uker og har siste måltidet før natta kl ni og våkner sjelden før 6-7 for å skal ha mat igjen! Er veldig glad for at vi har fått til en fin rutine så tidlig, og så lenge hun legger på seg og er fornøyd kommer jeg i allefall ikke til å vekke henne! Nyt den søvnen du får du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...