såpebobledama Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Veide 155kg fire uker ut i graviditeten,nå er jeg i uke 28,og veier 137kg. Har gått ned mye rett og slett fordi jeg ikke har klart å spise så mye,og så har jeg kastet opp en del. Lurer litt på,om jeg ikke kommer til å gå opp noe,ikke fordi det gjør noe altså,det er bare så uvant. Men det jeg vil vite, hvor mye kan man forvente å gå ned når man føder? Selve babyen,og alt gugget? Hvor mange av dere har gått ned? ..og værsåsnill ikke vær grinete på meg, jeg har ei gravid venninne jeg ikke kan fortelle at jeg har gått ned,for hu blir kjempesjalu. Det er litt vondt,for jeg er jo stolt av at jeg endelig har gått ned. Hun har gått opp,og jeg forstår at hun ikke syns det er noe trivelig,men.. :/
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Hei... Så "deilig" det må føles da! Skjønner godt at du er fornøyd. Merkelig venninne du har da men... Jeg har ikke gått ned under graviditetene, men ikke lagt på meg stort heller. Sistgang ble jeg skikkelig skuffa da jeg kom hjem fra sykehuset. Hadde da gått ned kun 4 kg, Jeg veide med i det jeg dro på sykehuset, og i det jeg kom hjem. Trodde virkelig ikke det var mulig! I løpet av de neste ukene så gikk jeg ned en 5-6 kg til av meg selv. Så ca 10 kg tilsammen. Men har jo hørt om folk som flyr ned 30 kg etter svangerskap, bla pga av ammingen. Jeg for min del klarte ikke å gå ned noe mens jeg ammet, enda jeg var meget forsiktig med hva jeg puttet i truten. I det jeg sluttet å amme så raste jeg nedover, med det samme kostholdet som jeg hadde under ammingen. Snodig. Du trenger ikke legge på deg noe nei. Lest om mange som ikke har gjort det! Lykke til med graviditeten, og kiloene!
såpebobledama Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Takk for det Ja,nei,hu er vant til å bare være lubben,så å bli tjukk går ut over humøret hennes,tror jeg. Jeg har ikke skifta noe annet enn størrelsen på porsjonene,men det er liksom ikke så rart,for det er ikke plass til noe mer:P Takk :)
såpebobledama Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 Har gått ned 17 kg nå,og føler meg bedre enn jeg har gjort på lenge,sånn minusgravidsmerter. Men jeg lurer på..hvor tidlig etter fødselen kan man trene? Jeg pleier ikke å trene,men vil virkelig utnytte det at jeg har gått ned så mye.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Lykke til med fødsel! Kort kommentar mht til sur venninne: minner om en del mennesker her inne, dessverre, som bjeffer i vei og kaster skitt. At de tykke er så trivelige er i alle fall bare en myte! Hadde vært så fint om vi støttet hverandre i både opp- og nedturer. Jeg er dessverre skuffet over en del her inne som har lignenede reaksjoner som din venn. Vi får heve oss over det
såpebobledama Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2009 Ordner seg nok,er bare litt sårt å ikke kunne glede seg sammen med andre,fordi man vet at de blir såra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå