Gå til innhold

Baksnakking fra sjefer

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 28. Hadde en litt turbulent periode på jobb, da jeg sa ifra,fordi jeg ble behandlet dårlig. Så ble jeg sykmeldt pga alvorlige ryggplager, (rundt dagene jeg ble gravid,faktisk) gikk til fysioterapi til han ikke ville/kunne gjøre mer,pga farer i svangerskapet. Bl.a. mye blødninger, morkake som ikke var festa ordentlig og mange andre plager. Nå har jeg fått bekkenløsningsplager (fra ca uke19-20) i tillegg til ryggplagene, som bare har blitt verre.

Jeg er ikke innom jobben så ofte, har ingen grunn til det (det er en liten bensinstasjon), men de jeg snakker med fra jobb, og de som kjenner de som jeg jobber med, har fortalt meg en god del ting som har blitt sagt om meg. Ingenting koselig,for å si det sånn. Bl.a at jeg "faker" å være sjuk, osv. Jeg har meldt meg inn i fagforeninga, (noe sjefene våre bestandig har prøvd å mase på oss om at vi ikke skal gjøre,fordi det er bare tull), rett og slett fordi jeg ikke føler at jobben min er trygg lenger.

Jeg kvier meg for når jeg skal jobbe igjen, når de prater såpass med dritt om meg,som de har gjort. En annen ting er at de har hatt ansattemøte, som alle MÅTTE komme på,men ingen sa ifra til meg. (Jeg har bare en og en måneds sykemelding)

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til at de oppfører seg sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139514946-baksnakking-fra-sjefer/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

er i samme situasjonen som deg. Fant ut at det er best for meg og barnet og gå der fra slikt miljø når de behandler meg som dritt. Jeg har komentert dette til sjefen og hun sa at det er best for meg at jeg tenker på meg selv og barnet fremover. Og det som har skjedd på jobben det må jeg sette bak meg og ikke tenke på det. Uff ja hadde det vært så lett dette så hadde jeg ikke hatt det så jævlig nå. Føler på meg at alt er min feil .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...