Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips til butikker hvor man kan finne mammaklær i store størrelser i Trondheim? Fra str. 46-50. Gjerne med litt utvalg.

Eneste jeg vet av selv er H&M.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sliter med det samme, så du er overhodet ikke alene :) Har hørt at Zip på Leutenhaven skal selge dette, og har kika litt i vinduet - ser ut som om de har mye utvalg.

Får håpe du finner noe der!

Skrevet

Ok, tusen takk:) Da skal jeg sjekke der:)

Skrevet

Bare ikke finn på å kjøpe mamma-strømpebukser på Zip. Tror jeg betalte 160 kr for et par, og det er noe av det tåpeligste jeg noen gang har sett! En vanlig sttrømpebukse fungerer bedre. De på Zip stoppet på navlen, da jeg var 21 uker på vei, og strammet skikkelig. Ubehalig og dyrt! H&M sine er mye bedre og mye billigere...

Skrevet

Tusen takk for tipset:-) Veldig greit å vite:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg var innom ZIP forrige helg etter å ha googlet etter mammaklærbutikker i Trondheim. De har vel flyttet fra Leutenhaven til Olav Tr.gate nå eller snakker dere om en annen butikk? Iaf synes jeg de hadde skikkelig dårlig utvalg der. Klærene de hadde var ikke i min smak i det hele tatt, skikkelig kjærringklær.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Aner ikke hvor store størrelser Bellykiss tilbyr, men sjekk denne butikken!

Limer inn fra et annet innlegg:

Super butikk, og større utvalg enn på HM. Både billig og litt dyrere merker, masse fine klær og super service. Det billigste merket konkurrerer med HM på pris og dessuten kjører Bellykiss åpningstilbud nå. Sjekk ut denne butikken! Hilsen en som håper den overlever, tross litt anonym tilværelse i denne enden av Fjordgata.

http://www.bellykiss.no

• 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

I fjordgata, nesten rett på andre sida av elva i forhold til jernbanen.

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nei, jeg kjøpte klær veldig billig på Bellykiss! Bukser til 400 og topper/genser til 100-300.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...