Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, sitter og lurer på en ting her.. Planlegger tidlig ultralyd, er så nysgjerrig på om det bare er ett hjerte, og om de kan si noe mer om termin.. Er 7+2 nå, tenkte å bestille på mandag. Hadde dere med pappaen så tidlig? Er vel lissom ikke en Ordentlig, ordentlig ultralyd med tanke på at man ikke ser noe særlig?? Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139514812-var-far-med-p%C3%A5-tudlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var pappa med i dag. Tidlig UL er innvendig noe som kan være en litt merkverdig følelse for noen pappaer. Ta på en kjole slik at du slipper å gå naken gjennom rommet også kan jo pappen stå ved din side/bak deg og se på skjermen.

VI fikk gleden av å se to bankende hjerter idag i to forskjellige forsterposer så pappaen er sinnsykt glad for at han var med og fikk oppleve det!

Lykke til!

Annonse

Samboeren min var med i går, på tidlig ul :)

Han har nå skjønt at det virkelig er et forster der!

Det har virkelig gått opp for han, etter han fikk se det selv :)))

Jeg var veldig glad for at han var med!

Og han er super glad for det også :)

Skal til tirsdag og pappan blir med selv om han ikke ville i utgangspunktet. Men hvis noe skulle være galt er det fint å være to og få samme informasjonen om fosterdiagnostikk, i tillegg til at jeg tror han kommer til å synes det er fint å se han også når det kommer til stykket. Han har bare ikke helt skjønt at han skal bli trebarnsfar ennå, og vi har ikke vært på tidlig UL før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...