kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Fikk se et lite nurk på 1,90 cm :-) Hjertet slo som bare det, og den lille beveget på hodet, lå og nikket til oss. Så alt var helt perfekt. Iflg mine egne utregninger er kjeg 8+3 idag, og det samme sa gyn at det var iflg UL. Morkaken ligger foran så det vil ta lengre trid før jeg kjenner spark og sånn, men det gjør jo ingenting. Han trodde også det kanskje var jente, men er fortidlig til å si det sikkert. Jeg fikk også diagnose hyperemesis gravidarum, og han gav meg 2 sorter kvalmestillende. Deilig å få slippe å være så kvalm :-)
Nullenusken Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Åååå, så deilig da!!! Er lenge siden jeg har vært på BiM nå, så gratulerer så mye som gravid!!! Det fortjener du virkelig!
Dodlimammatil2 Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 så fantastisk! nå er det bare å glede seg. er det noen som fortjener det så er det du! KLEM
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Å så flott Kirsty! Virkelig artig å følge med på deg altså Heier på deg hele veien! Stor klem
lioness* Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Hurra og gratulerer! Når alt er bra i uke 8 på ultralyden sier de jo at du er omtrent like trygg som etter uke 12 - så endelig kommer babyen din
ennah78 Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 å, så spennende å se et så lite hjerte slå Gratulerer så mye, og lykke til etter så mange pp!
Xena73 Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer så MYE!!!!!!! Og for en fantastisk følelse å se et bankende hjerte:O) Jeg blir så glad hver gang noen her inne blir gravide! Det gir oss andre nytt og friskt håp:O)))))
Elise29 Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer så mye!! Så artig da og VELDIG fortjent ) Skjedde det naturlig nå eller var det IVF? Ser på profilen din at dere skulle prøve alternativ behandling... Jeg slet med pergokurer i flere år også og mistet 2 ganger. Begynte med akupunktur i des-07 og gikk ca 20 ganger. Etter det gikk det dårlig med meg og typen og vi prøvde ikke å bli gravid flere ganger før det ble slutt. Traff en ny mann og vips ble jeg gravid med en gang. Tror nok det hadde med akupunkturen å gjøre. Følte det skjedde noe med kroppen under og etter behandlingen. Skal krysse fingrene for at det går bra med deg denne gangen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå