Gå til innhold

Vært på UL idag :-)

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Fikk se et lite nurk på 1,90 cm :-) Hjertet slo som bare det, og den lille beveget på hodet, lå og nikket til oss. Så alt var helt perfekt. Iflg mine egne utregninger er kjeg 8+3 idag, og det samme sa gyn at det var iflg UL. Morkaken ligger foran så det vil ta lengre trid før jeg kjenner spark og sånn, men det gjør jo ingenting. Han trodde også det kanskje var jente, men er fortidlig til å si det sikkert.

Jeg fikk også diagnose hyperemesis gravidarum, og han gav meg 2 sorter kvalmestillende. Deilig å få slippe å være så kvalm :-)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye vennen, dette har dere fortjent:-) Så gøy at dere fikk sett så mye av spiren deres og at den beveget seg. Du får nyte graviditeten og kose deg så mye som mulig selv om du ikke er helt i form.

Jeg er i dag 9+4 og formen er på topp, selv om jeg er konstant trøtt og sover mye. Har fått termin den 28. august og krysser fingrene for at spiren sitter hele tiden ut. Gynokologen min sa dersom man har sett hjertet slå i uke 8 er det over 90% sjangse for at dette går bra, det samme sa de på Hausken da jeg snakket med dem, så denne gangen går det bra for begge to! Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...