Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Etter 8 dager med sutring,gråt og nesten ikke noe søvn er han den smilende gutten min igjen.I 8 dager etter 3 mnd vaksinen var han helt umulig.Gruer meg til 5 mnd vaksinen.Vet ikke helt hva jeg synes om de vaksinene.Storebror tok vaksine nå i 2 trinn og etter 3 dager fikk han ett slags anfall(lignet på epilepsi) men etter EEG prøver fant dem ut at det ikke var epilepsi men kansje etter reaksjon på vaksinen.Så nå er jeg redd til han skal ta en ny vaksine om noen år.
temine Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Så godt! Her fikk han vaksinen på fredag, og i dag har han virkelig vært sutrete. Feber, sover og spiser dårlig. Håper virkelig ikke dette skal ta 8 dager, synes vi begynner å ha hatt nok for ganske lenge nå...akkurat når han endelig begynte å spise litt! Satser på den ene dagen i dag var alt, og at i morgen blir så mye bedre. Forstår veldig godt du gruer deg til 5mnd vaksinen når han reagerer så voldsomt.
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2009 Ja 8 dager er lenge når vi nettopp var ferdig med kolikken og hadde sett fram til litt roligere tider :-) Håper det går fort over til dere da.Slitsomt når dem er så grinete
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Signerer den, jenta mi tok 3mnd-vaksina for nesten to uker siden, og ble endelig "seg selv" igjen igår...Smiler nå og ler igjen, og apetitten er tilbake, etter nesten to uker m dårlig matlyst, slapp og bare trøtt, sutrete hele tida...Gleder oss IKKE til 5 mnd-vaksina nei, men d må vel til...Ikke no gøy hvertfall..
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Lillegutt her fikk 3mnds vaksinen på onsdag og har etter det hatt kolikklignende smerter hver kveld. Urolig ved siste flaske for kvelden og i seng etter masse grining over en time senere enn han pleier:( Nå kan jo dette skyldes andre ting også da...men vaksinen er eneste vi har gjort utenom det vanlige...
sena Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 kunne skrevet dette selv. lille gutt har hatt det helt likt etter 3 mnd vaksinen. men igår var det enklerer.s elv om han ikke ville ha flasken og gråt litt, men var blitt bedre. kanskje det er på vei til bedre tider:) lille gutt er også litt urolig på dagen. men regner med at det gir seg helt med tiden. for bare så innmari vondt av ham. forstår deg veldig godt at du gruer deg til 5 mnd vaksinen. gruer meg selv:(
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2009 Det er mye vi må gå gjennom som mamma ja.Men heldigvis mere positivt enn negativt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå