lioness* Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Vi starter med AIH nå. Dere som har forsøkt AIH uten å lykkes og deretter gått over til IVF; hvor mange AIH-forsøkt hadde dere? Er det noe som er standard antall, eller er det faktorer hos ulike par som påvirker hvor mange AIH-forsøk man går for? Jeg har ikke lyst på så veeeldig mange kjenner jeg,,,
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Mener Riksen sa til oss at de anbefaler 3 AIH før man går over til IVF. Men man kan vel nesten ha så mange AIH som man vil Vi hadde bare 2 før vi gikk over til IVF. Men spiren satt visst av seg selv etter vårt andre negative IVF
Håpefull! Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Vi ble anbefalt 3 AIH, før vi gikk over til IVF. Men om det er noen standard på dette aner jeg ikke, vil tro det kommer litt an på årsak?? 3 negative AIH, gravid på 1. IVF forsøk:) Lykke til:)
elmaaani Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Vi hadde 4... fikk anbefalt mellom 4 og 6 før vi gikk videre til ivf. Ingen problemer hos meg, og vi brukte donorsæd. Sikkert derfor de ville jeg skulle prøve flere ganger enn de "normale" 1 - 3 forsøkene. Hører til på Riksen
lioness* Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Ok. Mannen min har hatt litt varierende sædkvalitet, dårlig bevegelighet på en prøve og lav, men innenfor normalen, på en annen. Kan jo høre hva de mener vi bør gjøre. En god venninne ble gravid på første forsøk med AID, så det er mulig og jeg krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå