hiribo Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Storebror heter Simen. Hva passer til dette? vet ikke om det blir gutt eller jente denne gangen
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Har en nevø som heter Simen og han har en storebror som heter Sondre, så syns såklart det passer godt. Ellers syns jeg disse passer: Niklas Nikolai Jonas Jesper Sebastian Tobias Jonatan Benjamin Ella Sofie Hedda Andrea Hanna Sara Emilie Amalie
MirandaC Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Simen passer til alt av moderne navn Altså Sebastian, Nicholas, Jonas, Nicolay osv. Ikke til Sigurd, Morten, Hans osv hehe
prebs Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Jeg synes det er stikk motsatt, mirandaaa...; ) Synes: Sigurd Morten Hans Lars Peder Johan Ola Sturla Espen Erik Mari Ane Kristin Ingrid Vilde Maren Maria Helle Synne Marte passer veldig bra!
ma-85 Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Synes Simen i grunnen passer til det meste... Både norske navn og mer internasjonale. Bortsett fra navn som Nathaniel og Valentina ;p Men regner ikke med du vil ha noe i den kategorien. Selv tenkte jeg på Marte hvis det blir jente, og Anders hvis det blir gutt.
MirandaC Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Nathaniel syns jeg passer til Simen, men ikke Valentina. Er ikke så glad i det navnet uansett, men Nathaniel er sånn Det passer til det meste, men siden jeg liker bedre ''moderne navn'', og syns Simen er d, så liker jeg det bedre sammen , enn litt mer ''norske'' navn smak & behag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå