Gå til innhold

Finnes det egnede sovevogner til ca1000kr?

Anbefalte innlegg

Jeg leter og leter på finn.no og zett.no!

De vognene jeg har funnet som kan passe for oss som sovevogn i barnehagen er alt for dyre og ellers så finner jeg bare trehjulinger, vil ha fire hjul til sovevogn i barnehagen!

Det jeg lurer på er om det finnes andre steder man kan finne brukte vogner enn finn.no eller zett.no?

Noe jeg egentlig vet svaret på, men har et lite håp :) finnes det vogner som selges i butikker til rundt 1000lappen som kan være egnet som sovevogn i barnehage?

Fortsetter under...

Syns jeg har sett mange egnede på finn som sovevogner, men spørs hvor høyt man setter lista.. Man får jo ikke en vogn som er som ny, men d trenger man jo heller ikke for å ha stående i bhg til å sove i;o) Skal tipse deh hvis jeg ser noen jeg;o)

Tror du får en mer solid vogn til 1000kr hvis du kjøper brukt!

Lykke til!

Hvis du vil ha en ny vogn der det vktigste er at barnet sover godt så har Carena en helt ok vogn (husker ikke hvilken modell). Den er klønete å trille i butikker og knirker litt, men veier lite og det er god plass til vognpose o.l. Kostet ca 1000 når vi kjøpte den til å ha stående hos besteforeldrene til mini.

Hi her!

Har sett litt på carena, men har vært litt usikker på om den er stabil nok til å ha som sovevogn, kanskje jeg skal se litt nærmere på den!

Takker til deg som vil tipse meg hvis du kommer over noe :)

Er ikke så nøye hvordan vogna ser ut egentlig, ikke nøye om det er litt falmet osv, bare den er trygg som sovevogn, eneste er at jeg vil gjerne ha mulighet til å få solgt den videre, så litt ok må den være.

Har sendt mange mailer, men alle har blitt solgt raskt, mulig det er mange som har behov for sovevogner nå? :)

Annonse

Jeg har en vogn (simo sportsvogn - 99 modell,så ikke ny,men veldig pent brukt og den er har ingen feil og mangler)

den er blå med ruter bakers på kalesjen liksom. Det er liggestilling og bøyle til sittestilling..tenkte 700,-

men vi bor i Rogaland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...