BS-april Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 hadde vært artig med en jente siden vi har gutter i fra før noen "tips"?? hva stemmer best av kinesisk fødselskart, babyverden eller barnimagen??
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Vi har prøvd på jente nå vi ogsåhttp://www.ovulation-calculator.com/shettlesmethod.htm og http://www.terminkalkulator.com/kinesisk-fodselskalender/ har vi gått etter for moro skyld Tror det egentlig er helt, helt tilfeldig men.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Hvis dere har to gutter fra før, har dere vel ikke de beste oddsene for jente (er visst noe med d kjemiske miljøet hos mor i kombinasjon m fars sperm, som favoriserer ett bestemt kjønn hos enkelte par, men sikkert ikke alle, og sikkert ikke hos dere;) Tenkte d kunne være greit å vite, men håper at d ikke gjelder dere da:) Vi fikk jente, hadde sex annenhver dag hele uka under EL-perioden, og også på selve EL-dagen. Tror d er svært vanskelig å påvirke kjønnet dessverre, men ønsker dere hell og lykke, tvi-tvi:)
Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Lykkeli, ja, har hørt det at har du fått en gutt så er det større sjanser for at du får gutt til, enn at det blir jente Men men, er jo lov å "prøve" å hjelpe naturen litt. Så får vi se på UL etter hvert om hvordan forsøket vårt gikk.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Er jo det trikset med lyset på da............... Haha, bare tuller. Men ha sex litt før el for jentesædceller overlever lenger, funka her hvertfall. Tror jeg da.... Så strekene på ul tydelig så kommer nok en jente.
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Vi og skule tste det med nr to.Bare for moro-regner med det er helt tilfeldig, men med gutten var det sex på eggløsningdagen.Med jenta var det 1-2 dager før...og det stemte for oss:)
It's all about me Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Send mannen på dykkekurs, guttesædsellene tåler ikke trykket. Kjenner mange dykkere og omtent alle barn er jenter. Dene ene gutten jeg vet om ble unfanget etter en lengre ferie. Mannen din kan også starte dagene med en lengre sykkeltur. Guttesædsellene tåler varmen som oppstår dårligere. Men dykking er en "sikrere" metode. Jentesædsellene er jo trege men tåler en del, guttesædsellene er raske men skjøre.
Sivert Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har hørt at hvis mannen setter seg i badekaret i iskaldt vann, så "dør" guttesædcellene og jentesædcellene overlever. Ikke vet jeg om det stemmer, men det er hvertfall et tips godt eller dårlig, ikke vet jeg
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Vi fikk jente, etter 2 gutter. Vi prøvde ikke, men det viser seg at vi kun hadde sex en gang den mnd jeg ble gravid å det var vel et par dager før eggløsning. Jeg tror gutte cellene ikke hadde overlevd den lange tørke perioden,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå