Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sluttet å amme om natta cirka rundt nyttår. Har gått på Cerazette siden seksukers kontrollen, ikke fått mensen enda.

Men, sist helg trodde jeg at mensen kom for første gang etter fødsel, var fysen på søtsaker, vondt i hodet på forhånd og mens smerter, kom bare bittelitt blod, nesten ingen ting.

Har hatt mens smerter hele denne uka og vond rygg også, alle tegn stemmer liksom, men er jo ingen blødning....

Flere som har opplevd dette?? Synes det er litt ekkelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått på cerazette i ca 10 mnd. Hadde småblødninger konstant i hvertfall 4 mnd.. så var det lange perioder uten hvor jeg plutselig blødde litt en dag eller to... Helt uberegnelig.. Gadd ikke mer, så byttet til vanlige p-piller nå nettopp.

Skrevet

Er jo mange som ikke har mensen med cerazette. Selv har jeg brukt de siden april. Etter en eller to uker på dem begynte jeg å blø. Blødde da i rundt 3 uker og var tenkt å gi opp hele greia. Etter det blødde jeg ikke noe før i desember, og da var det frem og tilbake med blødninger i 3 uker til. Så gjenstår å se hvor lenge det blir til blødninger nå da. Og blir det ofte slik igjen, så kommer jeg også til å bytte til noen andre. Men har flere venninner som har gått på de eller som går på de, og ikke har hatt blødninger siden de begynte...og de har brukt dem lenger enn meg.

Skrevet

men har dere mensvondt iblant uten blødning liksom...???

Skrevet

Jeg har aldri hatt mensvondt... Men heller ikke opplevd det du sier.. Men alt virker jo normalt med cerzatte..

Skrevet

Jeg har hatt det akkurat sånn som deg begge gangene jeg begynte på cerazette etter fødsel. Jeg begynte med disse mens murringene 6 mnd etter fødsel men fikk ikke mensen før 2 mnd etter.. Var hos gynekolog og hun sa at det ofte kunne være slik ;-) Når jeg først fikk blødninger hadde jeg mange og ofte små blødninger i ett par mnd. Men det har nå stabilisert seg..

Skrevet

åhhhh...you made my day,ass..... Begynte å bli redd for at jeg måtte ta en test jeg nå...hadde passet litt dårlig med ny baby allerede ;)

Så da håper jeg at det er det samme med meg som med deg :)

Skrevet

cerazette = minipiller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...