Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått lillegutten til å sove, etter å ha ammet fram og tilbake i 1t. Og tro det eller ei, begge puppene mine er "tomme":) Tror endelig melka begynner å justere seg! Nesten sånn jeg vurderte å ringe svigers for å få dem til å dra og handle mme til meg.. Men han fant roen tilslutt, bank i bordet!!

Og nå sitter jeg hjemme alene, og har ikke så mye å ta meg til. Papsen er på årsfest med jobben, og drikker og spiser seg fin og god... Hvem har det best ikveld??

Tror jeg skal gå og varme meg en frosenpizza, og sette på en film jeg:)

God kveld jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter hjemme og kjeder meg. To barn sover søtt og sambo er på jobb.. Vurderer og legge meg snart da det ikke er noe på tv og jeg har litt manko med søvn pga syke barn i det siste.

Gleder meg til sambor går på fri om bare 1 1/2 uke.. uff... jobba 1 1/2 uke alt og jeg savner armkroken og ha litt selskap på kvelden.

Skrevet

Samboer er på fest. Jeg kjeder meg hjemme alene, lillegutt har sovet noen timer nå. Skal se Spellemannsprisen og så legge meg. Lillegutt våkner somregel i 01 tiden og vil ikke sove igjen på noen timer.. herlig.

Skrevet

Sitter hjemme alene mens gubben skal jobbe til langt på natt.

vesla er umulig....og nekter å sove, nekter å ligge på babygymmen og vil ingenting rett og slett.

Og tror det her blir en jævla lang kveld/natt....

Skrevet

Nettopp ferdig med enda en runde på puppen, håper han endelig har tatt kvelden. Kjenner jeg får småmakk av å ligge i senga og amme hele kvelden.. Men nå er pizzaen er snart ferdig:)

Skrevet

Sitter her alene for ørtende lørdagskveld på rad, siden samboeren måtte på jobb pga jæ... MGP. To små som sover, den ene forhåpentligvis helt til i morgen tidlig, den andre kanskje en time til...så er det fram med puppen igjen:)

Har spist dosa mi med potetgull og drukket 2 clausthaler - hadde så lyst på noe med kullsyre i...

Håper de som feirer bryllupp i nabobygget ikke bråker så veldig utover natta, men at de har det hyggelig, seff.

Skrevet

Far er ute på velfortjent kveld med gutta - og jeg sitter her med et stort glass kald riesling!! Lille sprette sover søtt, og forventer at hun sover hele natten!

og neste helg er det min tur til å være ute :):)

Kos dere jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...