Gå til innhold

Husholdningsbudsjett til familie på 4... Hva har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva skal skal det dekke utenom mat? eller er det bare til mat?

Håper på mange svar!!!!

Skrevet

Vi bruker i snitt 5500 i måneden på mat, drikke, dopapir, vaskemidler og andre "vanlige" ting man kjøper i matbutikken. Vi er to voksne, en gutt på snart 6,5 år og snart 4 år. Vi handler mye på tilbud og baker alltid brød selv.

Hvor mye bruker dere?

Skrevet

Vi ligger rundt 5500-6000kr på alt det som fåes på matbutikken... vi er to voksne og to jenter på 9 år og 2 år.

Føler vi kanskje bruker litt mye... så derfor jeg startet denne tråden, for å se hvordan vi ligger an i forhold til andre!!!

Skrevet

Du får nok mange svar etterhvert, ting tar tid på bam. Har du sjekket på sifo-budsjettet? Da får du en viss anelse.

Skrevet

tror vi også ligger rundt 5000-6000kr i mat og toalettbudsjett. vi er 2 voksne og 2 barn på 6 og 7 år.Noen ganger litt mer og noen ganger litt mindre....

Skrevet

vi bruker ca seks tusen og da er det med bensin på min bil som bare blir bukt mellom bhg og hjem. Vi er to voksne og to barn 3 og ett år

Skrevet

Hvis vi er veldig bevisste og flinke i planleggingen kan vi klare oss på ca 4000kr i mnd. Men som regel bruker vi rundt 5000-5500kr i mnd. Da er det mat, vaskemidler, dopapir, såpe, bleier.

Vi er to voksne og to gutter på 3,5år og 1 år.

Hvis vi handler kun 1 gang i uken og da har handlet middager til hele uken pleier vi handle for ca 1000kr i uken. Da er middagen planlagt sånn at 1-2 dager er restemat dag:) Jeg ønsker jeg alltid hadde vært så flink men det er jeg dessverre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...