Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Ja, så er det bare teposer / skinnfiller igjen etter å ha ammet 3 barn... Jeg hadde i utgangspunktet små bryster, men jeg var fornøyd med dem. Nå er det imidlertid ingenting igjen. Jeg har hørt om noen kapsler man kan ta for å få litt volum tilbake. Jeg ønsker ikke silikoninnlegg, men kunne tenkte meg å få tilbake littegrann mer volum. Hadde vært ok om det bulet bittelitt i en A-cup :-) Noen som har erfaringer med slike kapsler / piller?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Ikke prøvd det selv, men ALT av piller, helsekost og diverse maskiner blir dømt nord og ned i alle tester jeg har sett... Er mye fint i push-up da, og trening og bedre holdning hjelper også på. (skal ikke ta den gamle"vær stolt av deg selv og glad i kroppen din" visa for selv skal jeg legge inn silikon når jeg er ferdig med barnestyr...) men er sikker på at du er ei knall dame selv om puppene er flate for det er ihvertfall jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå