Små Einsteins Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Kan du se på meg? Lurer på når jeg blir gravid igjen?Kjønn?holde rjeg og sambo sammen eller ser du noe annent?HAr det ikke så bra om dagen. 16.08.82 Ha en fin lørdag.
☆lieela Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Går mye i Disney channel hos deg eller? Ang deg og sambo får jeg opp at DU virkelig må tenke i gjennom om dette er noe du vil..nå vet ikke jeg hva slags "problemer" dere har, men de kan så absolutt overvinnes. Kommer opp tillit her, så vet ikke om det er der det ligger. Enten så må du kjempe litt, eller så må du velge å gå en annen vei. Uansett så vil det gå bra for deg eller dere-om du velger det. Får opp en gutt, men inget spesiellt tidspunkt-mulig du må vente litt til.
Små Einsteins Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2009 Hehe ja det går veldig mye i dinney channel her i huset:) Vi har hatt det tøft lenge og er usikker på hva jeg bør gjøre.Føler vi har prøvd så mange ganger og at ingenting hjelper.Tror det beste er å gå men jeg er så usikker på om jeg gjør det rette.Det er mye tillitt som gjelder her også.Du har mye rett. Tusen takk for at du tok deg tid:)
☆lieela Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Usikkerheten din bunner ut i redsel. Du må ikke være redd for å være alene eller å gå til noe nytt og eget. Enten så velger du en litt vanskeligere vei med han, eller så lager du en egen. Ikke noe av dette blir jo lett, men du må nesten velge det som er rett for deg selv. Uansett får du ha masse lykke til:)
Små Einsteins Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2009 Ja jeg er jo veldig usikker av meg og er veldig redd for å være alene, er vel mye av avhengiheten min med han som stopper meg..Jeg føler selv at jeg får det bedre hvis jeg flytter ut og blir alene.Ser du om vi får solgt huset?Eller hva vi gjør med huset her?Takk for svar:)
☆lieela Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Blir vel ikke noe problem, men det kan hende det tar litt tid..evt at du eller han blir boende der mens det legges ut for salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå