Septemberprinsen Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Enda et innlegg angående bæreanordninger. Gutten vår er fire måneder, og til nå har jeg brukt Baby Bjørn, men jeg får så sykt vondt i rygg og skuldre av den, så nå har jeg bestemt meg for å investere i en annen type- men HVILKEN??? Har hatt en ringslynge, men den trivdes han ikke i. Det er jo så utolig mye og mange forhandlere å velge fra; vevd, elastsisk, mei tai osv osv. Kan dere anbefale meg en som er lett å håndtere (!!!) og som ikke ødelegger ryggen min. Tips meg gjerne også om nettsider!! P.S Har hørt om Scootababy, noen som kjenner til denne?
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 på www.tettinntil.no finner du beskrivelser på mange bæreting + forum Selv har jeg elastisk sjal og er godt fornøyd med det. Men, jeg vil ikke si det er lett å håndtere..., men jeg er jo enda nybegynner da.
Yo&La+spire Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Manduca er en fin ting;) det er en formsydd sele, altså med klips, men utrolig behagelig å bære i og riktig for barnet! Du finner den blant annet hos krusedull.net og lotusbarn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå