Gå til innhold

hva trenger jeg til vognen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regntrekk følger som regel med, noen ganger får man myggnett med også.

Eller trenger du en vognpose, kommer litt an på når du har termin, men ville først kjøpt en pose som passet den årstiden som babyen kommer på.

Jeg har hatt både fleese pose til vår/høst og en vinterpose jeg har brukt to vintre.

Jeg har også kjøpt løs solskjerm til å feste på kalesjen, siden det ikke er alltid kalesjen dekker nok for sola.

Stelleveske kjøpte jeg også samtidig med vogna.

enig med siste mann..lammeskinn er deilig!!!!-men jeg ville gått for et som var beregnet på barn, de har ikke tilsatt noen kjemiske stoffer som kan være uheldige, på barnas hus får du de for 300 kr. Jeg liker best korthåret, så slipper babyen å få det i ansiktet.

Kjenner lite til simo, men kan si genrelt at koppeholdere er en genial oppfinnelse. Først til vannflasker til oss som triller, og så til vannflasker og tåteflasker. Enkelte geniale koppholder leveres også med en oppbevaringsplass på midten til div. rask. Men disse er ingen pluss. En fortauskant og det er bare å stoppe å begynne å plukke opp.

En annen kjekk ting er et gjennomsiktig sort trådnett til å henge på styret og da under selve stellevesksa, hvor du kan legge ekstra luer, votter, skjerf og annet rart oppi.

Annonse

Jeg har koppholder, var litt usikker på om jeg bare hadde kjøpt noe tull, men det hadde jeg ikke :)

Den henger på vogna og blir flittig brukt, slipper ofte å ta med stelleveske pga koppholderen.

Har penger, mobil, vannflaske, tåte, smokk, solbriller osv i koppholderen, den er genial!

Vet desverre ikke om den passer på simo, men send en mail til Rita på lilleprinsen.no, hun selger sånne og kan sikkert svare deg!

Jeg har korthåra lammeskinn kjøpt på en barnebutikk, det er supert, hadde et langhåra ett men babyen drukna i det og endre opp med hår i munnen!

Jeg har også kuttet hull i lammeskinnet, slik at jeg kan bruke det i sportsdelen med seler på!

Jeg har også simo duo, og av ekstrautstyr til den til den har jeg kjøpt:

-Heldekkende regntrekk

-Handlenett

-Stelleveske

-Hjulbeskyttelse(ikke sånn veldig nødvendig, men greit å ha, spes på vinteren)

-Softsleep(heller ikke nødvendig, men man får en forandring til vognen)

-Myggnetting har jeg ikke kjøpt enda, men må vel gjøre det snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...