Gå til innhold

Er han den rette? Noen som vil se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nå involvert meg med en 12 år eldre mann, med et litt annet livssyn enn meg. Han føler seg ung og selv om han har barn fra før, ønsker han å etablere familie. MEN han har vært singel i 10 år, pga jobb, mye reise, og sikkert meninger/forventninger til livet. Har hatt noen forhold. Selv er jeg født 11.04.76 med barn, og lurer på om endringen i livet for fremtiden består av genuin kjærlighet og tillitt?

Hvordan vil livet utarte seg den neste tiden for meg med familie, økonomi og kjærlighet? Han er født 17.06.64.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fått tag på en väldigt flörtig man, men han är enbart flörtig, så honom kan du faktiskt lita på, men han är en kvinnokarl och väldigt bra utseende! Jag ser en ljus framtid mellan er, men lite missförstånd här och var. Han är nog lite rädd för att binda sig, men du är kvinnan i hans liv.

Lycka till!

Skrevet

Hei, takk for at du tittet. Spennende. Får jeg spørre om du ser noe om barn og bolig. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ønsker meg svært gjerne et barn til. I tillegg har jeg overtatt et kjempe stort hus som 5 generasjon, men pga store problemer fra entreprnørens side og ansvaret som ikke er fulgt må jeg i retten. Spørsmålet er om drømmen min blir i oppfyllelse at jeg vil klare å bo og drivet huset videre og at mitt barn/mine barn vil arve det?

God helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...