Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Venninnen min fant ut ved en tilfeldighet at typen hennes hadde installert et program på dataen som har registrert alle tastetrykk og sider som hun har vært inne på på dataten. Hun har lenge hatt mistanke om at noen har "hacket" swg inn på mailen hennes og diverse profiler på nettet, men uansett hvor mange ganger hun har byttet passord så har problemene fortsatt. Ikke at hun har hatt noe å skjule, men han er sykelig sjalu. Men han gravde samtidig sin egen grav, ved hjelp av en venn fant hun ut, pga det programmet, at typen hadde vært inne på masse sex- og dating sider og avtalt møter med masse kvinner, pluss håndfast bevis på at han har vært utro. Kort sagt: det gikk ikke mange dagene før hun flyttet ut!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Godt hun fikk han ut, ikke rart han var sjalu når han selv knulla rundt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 som regel en grunn til at de er sjalu..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Det har skjedd meg også. At jeg ble overvåket altså. Skikkelig creepy og ikke minst krenkende.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Burde være en vekker for alle de gale kvinnfolka her inne som overvåker typene sine ved å gå inn på mailen, sjekke facebooken og snoke på mobilen til mannfolka sine. Er mange her inne som synes denne typen overvåking er heeeelt greit.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 En ting er å sjekke mailen eller facebook innimellom fordi du har blitt fortalt passordene, en annen ting er å tilegne seg dette ved ulovlige metoder.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Off jeg får helt angst av tanken på å bli overvåka!Han må jo være psykopat!Stakkars jente!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Overvåkning om sambo ser på mob, mail evnt facebook. kan ikke kalle det overvåkning spør du meg. Har ingenting å skjule, så han ser så mye han vil.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 hvordan kan du sjekke dette??at du blir overvåket??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 En grei grunn til å ha min egen laptop. Ikke at jeg har noe å skjule,men ærlig talt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå