du og jeg og vi to Skrevet 25. januar 2009 #26 Skrevet 25. januar 2009 Nei, jeg kjenner ikke til det. Men hvis det er opplysninger som "Heftig sex allerede på første date osv." så ser jeg ikke helt hvordan det passer inn her? Jeg tror nemlig ikke det er så utrolig uvanlig og heller ikke at det svekker den kvinnelige stoltheten;) Og som du ser så har HI svart deg på innlegget ditt, og sier hun blir mer såret over å lese ditt svar enn å forholde seg til han - så hun kjenner seg i alle fall ikke igjen i det du skriver. Men, jeg tror ikke vi gidder å diskutere dette frem og tilbake. HI - jeg ville egentlig bare formidle at jeg synes du skal blåse en lang marsj i nedlatende tolkninger av situasjonen. Håper verden ser lysere ut i dag!
ToreTang Skrevet 25. januar 2009 #27 Skrevet 25. januar 2009 "er helt i kjelleren nå..."? Over en avbrutt date?!?! Hvordan går det ann? Tenker på de som f.eks har mistet noen nylig, en eller annen krise i hjemmet, noen som er alvorlig syk osv. De kan jeg skjønne er "nede i kjelleren". Men men, alt er jo relativt.
Gjest elviramiranda Skrevet 26. januar 2009 #28 Skrevet 26. januar 2009 Om hun blir såret av det jeg skriver, så tror jeg i så fall det må skyldes at jeg treffer spikeren på hodet - hvis ikke har hun jo ikke noe å bekymre seg over her...
Gjest elviramiranda Skrevet 26. januar 2009 #29 Skrevet 26. januar 2009 Det er det jeg reagerer på her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå