Maddicken Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 har en gutt på 4,5 mnd og ammer ikke.... men har nå en stund mistet utrolig mye hår... noen andre som har det og ikke ammer?
miria79 Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg ammet sønnen min i kun to uker, men jeg også mistet kjempe mye hår. Det startet ca fire mnd etter fødselen, holdt på i to mnd. Tror det har noe med hormonene..
Frøken Freken Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Snuppelure er 4,5 mnd, jeg har ikke ammet på to og en halv måned - men jeg røyter kjempemye!!! I steden for hybelkaniner finner jeg blonde hårballer overalt! Skal klippe meg snart og da ser jeg meg nødt til å kjøre en kortere sveis, for håret er kjempetynt. Håper det slutter snart!
Idun Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Jeg også! Trodde dette hadde med amming å gjøre for det samme skjedde når storesøster var ca 4 mnd også. Hun ble ammet. Lillesøster får flaske, men jeg har viker i panneluggen nå også. Mener å huske at det holdt på ca en mnds tid sist.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde ikke melk men ga han de få dråpene som kom ut i 2 mnd. når han var ca 3 mnd så begynte jeg å røyte VANVITTIG MYE! Klippet halve håret for å se om det hjalp men neida. Nå er han snart 6 mnd og røytingen fortsetter...ikke like mye men ser betydelig at hårmanken min er tynnere. Har begynt å få igjen håret enkelte steder og ser helt rar ut!
Maddicken Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2009 godt at det er flere:O) begynte å bli urolig..... håper dette slutter for allesammen snart! klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå