MissKitty Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Fikk gutten min på onsdag 21. Må ha hvert verdens enkleste fødsel. Reiste hjemmefra kl 7 om morgenen og kl 11 var han ute, hadde nesten ikke åpningsrier. Pressriene varte i ca 7 minutter, og jeg sier at en så enkel fødsel må vel bare være belønning for at det er nr 3. Er allerede aktiv på småtroll 1-2, da jeg har en gutt til som blir halvannet på mandag. Fra tidligere har jeg ei jente som snart er tenåring. Så her i huset blir hormonhelvete etter to svangerskap nå videreført av en tenåringsdatter... ;o) Gleder meg til å bli "kjent" med dere her inne.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Gratulerer så mye med gutten!! Velkommen hit! Er snart ferdig her selv da.. gutten min er 10,5 mnd.
Frøken Freken Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Grattis og velkommen! KJekt med erfarne mødre som kan hjelpe oss nybegynnere! Snuppelure er 4,5 måneder.
husmus &2 Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Heldiggris og gratulerer! Jeg vil og føde igjen!
trebarnsmamma84 Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Velkommen til oss=) håpar du får gode råd og tips og gode samtalepartnerer her inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå