Gå til innhold

Hei Samsaya.Har endelig vært hos legen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og venter på svar på blodprøvene mine.Har prøvd til og fra i ca 10 på nr 2 men ingenting har skjedd.Tok derfor en tur til legen og han tok endel prøver av meg for bla å sjekke hormonene mine.Skal få svar på tirsdag og forhåpentligvis sender han meg til gynekolog.Mitt spørsmål er derfor.

Kan du se om jeg får flere barn?Event når jeg blir gravid og hvilket kjønn jeg får.Jeg har blitt spådd av flere her inne og de fleste har spådd ganske likt.Spurte en inne på vg diskusjon som sa han hadde varme hender om han kunne se hva som event er galt med meg.Fikk til svar at han ikke kunne se flere barn på meg.Ble litt lei meg da men jeg skal ikke gi meg ennå.Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi.Glemte jo helt å skrive når jeg er født.28-11-1969

Skrevet

Prøvde i stad, og prøvde igjen nå..men jeg får dessverre ikke opp noe.

Skrevet

Takk for at du tok deg tid.Må vel kanskje innse at muligheten for flere barn er minimal.Flere her sier de ser ett barn til og at jeg blir gravid sånn rundt mars i år,men nå mistet jeg håpet selv om jeg vet dere kan ta feil.klem

Skrevet

Selv om enkelte ikke kan se noe, betyr ikke det at du ikke blir gravid. Kan være mange grunner til det. Jeg klarer ikke å se noe nå, fordi jeg føler at du blokkerer litt. Som du skriver har du henvendt deg til lege, så da synes jeg du skal vente å se hva slags tilbakemld du får fra han ang prøvene dine.

Når det er sagt: Kan vel "si det rett ut" at jeg er rimelig sikker på at du kan få et barn til. Føler ikke at det er noe i veien med deg. Men når leger er innblandet eller ang saker som kan ha med sykdom ol. å gjøre, så velger jeg å holde meg utenfor. Jeg er nemlig ikke lege selv:))

Det finnes alltid håp-husk det!

Skrevet

Jeg håper prøvene mine er bra og at en henvisning til gynekolog kan hjelpe meg.Er bare litt lei meg om dagen fordi en arbeidskollega av meg på samme alder er blitt gravid.Veldig glad for at hun har klart det men lei meg fordi jeg ikke klarer det.Selvfølgelig er det 2 til på jobben som også er gravide.Synes det er mager overalt jeg.Klem fra meg

Skrevet

Sånn blir det når man selv ønsker å bli gravid. Normalt det! Hadde du vært gravid selv hadde du sikkert ikke lagt så mye merke til det.

Ikke gi opp håpet du, og prøv å være litt positiv så går dette bra skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...