Gå til innhold

Flaskesterilisator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å kjøpe en sånn.

Noen å anbefale?

F.eks den fra avent, kan den brukes kun til avent-flasker eller passer den til alle typer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en avent micro-sterilisator. Anbefaler den på det varmeste..

Jeg bruker den både til avent- og Mam flaskene,

Den passer nok ikke til flasker som er noe særlig høyere enn mam flaskene.

Skrevet

Perfect ;) Her i huset er det kun avent og mam flasker som blir brukt.

Den sterilisatoren fra avent er jo ganske rimelig syns jeg :)

Skrevet

Jeg har en Avent dampsterilisator som er større og rommer mer. Men den tar plass på benken. Og koster mer.. Men har vært veldig fornøyd med den.

Skrevet

Heia!

Med førstemann sto jeg og kokte flasker! En etter en, tut etter tut! Tok lang tid hver kveld.

Nå har jeg fått andremann og har kjøpt mikro-sterilisator! Bare å vaske flasker og tilbehør i zalo, skylle og inn i mikro i 4-5 min!

Superenkelt! Og den kosta vel rundt 300,-. Jeg har den fra Avent og bruker bare avent-flasker også. Veldig grei å oppbevare flaskene i når man skal bort/på overnattingsbesøk også.

Absolutt å anbefale!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte tilogmed micro for å kunne bruke denne...hehe. Men det også var verdt hver eneste krone!

Både med tanke på steriliseringen og å få tid til en varm middag i ny og ne.. ;P

Skrevet

Får også plass til tre Dr. Brown-flasker m/tilbehør viss en setter flaskene litt på skrå!

Har mikrosterilisatoren sjøl, har brukt den mykje! :)

Skrevet

Har dr. brown sterilisator, den passer til standard (lange og tynne) og wide neck( type avent). Rommer fire flasker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...