Gå til innhold

flere som tyr lett til tårer????

Anbefalte innlegg

gråter aldri om jeg ikke har en sterk grunn. . men nå. jeg gråter av alt. under middager, etter trening, etter jobb, på jobb, foran tv. . . av alt. jeg lurer på om noen vet når dette kan ta slutt? litt slitsomt. stå på bussholderplassen å grine er ikke spesiellt kult.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139510728-flere-som-tyr-lett-til-t%C3%A5rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråter mens jeg ser på nyhetene, når jeg ser babyer på kafé, når venninnen min forteller om noe fint kjæresten hennes har gjort for henne, når moren min sier hun gleder seg til barnebarn, når jeg tar på meg kjole og ser en fin liten kul presse under stoffet... tårene sitter løst om dagen :)

ja slitsomt å være sår hele tiden. jeg tar vitaminer. . . det er ofte en årsak, men ikke i dette tilfelle. jeg blir også veldig fort sint og eksploderer på den stakkars samboeren min som ikke skjønner noen ting. jeg jobber fult og ikke lett å legge seg ned å hvile, slik legene anbefaler .... noen gode råd?

JA, JEG! Jeg var ikke på langt nær så lettrørt forrige gang jeg var gravid, men nå griner jeg for det meste :)

Kan være ganske slitsomt innimellom, ja. Jeg jobber i barneskole og må av og til holde hardt igjen for ikke å begynne å sippe. Gjerne over fine ting som rører meg :)

Jeg har ikke opplevd det så mye denne gangen, men med sønnen min grein jeg lett og fikk skikkelige utbrudd for ingenting. Det jeg fant ut etter hvert var att når jeg ikke passet på å få nok med søvn så skulle det ikke noe til før jeg eksploderte. Så da var det bare til å gå og legge seg. Litt kjedelig å legge seg når kl er åtte om kvelden kanskje, men når man oppdager hvor mye bedre dagene er etter hvert, så er det vert det. Uanset hvor pigg og opplagt man føler seg. Glad og fornøyd og kjempestolt!! Så trenger man litt mere hvile. Prøv viss dere har mulighet!

Annonse

Jeg som ALDRI griner er veldig melankolsk om dagen... Spesielt hvis jeg ser bittesmå babyer. eller hvis minstemann på 2 plutselig nusser meg på kinnet når vi leker ellerno.

Også griner jeg når jeg kaster opp..... DET ER SÅ FÆLT Å KASTE OPP.... syns så synd i meg selv altå. Gjør rett og slett vondt å kaste opp så mye som jeg gjør. Mellom 5 og 10 ganger daglig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...