Gå til innhold

Amme-BH i stor cup-strl?!?

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har en liten utfordring.. har lett litt etter amme-bh, men finner ikke med rett størrelse.. jeg brukte 70(noen i 75)FF før jeg ble gravid, men nå har brystene vokst og jeg finner ikke BH som er stor nok cup med 70 i omkrets, hverken vanlig eller amme..:/ Luxusproblem vil kanskje noen si, men det er det desverre ikke... ikke kjekt å gå rundt med stiv nakke og med noe som ser ut som 4 pupper...:P så jeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få i amme-bher i 70H, 70I og kanskje større..?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139510722-amme-bh-i-stor-cup-strl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problem! leita gjennom hele H&M i dag, fant ingenting, leita videre på kaphal men fant heller ingenting der. Endte opp me å kjøpe 3 BH`er på salgs på Lindex! str 70C, og de hadde også 70D. Når jeg begynner å amme skal jeg kjøpe BH på mammabutikken La Vida i haugesund, som også har nettside. De er superhyggelige på telefonen, så du kan sikkert bare ringe. Jeg fant iallefall en der som jeg kommer til å kjøpe :)

jeg har akkurat samme problem. jeg brukte 75 F før jeg ble gravid. måtte gå opp til 80, men den er stor rundt livet, men den blir større i cupen når omkretsen blir større.. jeg får bare tak i en type på lindex.. har sett litt etter amme-BH, men det tror jeg kan bli vanskelig gitt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...