Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å ikke ta noen test, for hver enda gang jeg har gjort det har jeg begynt å blø senere samme dag... Så kjøper ingen test her, med det første.

Men når er det man kan forvente positivt resultat? Eller å få mensen? Satte inn ett egg 20.01. Prøver å regne ut om jeg er bortreist i den tia. Vil helst være hjemme da, så jeg kan være ifred hvis det ikke ble noe...

Er 98 % innstilt på negativt resultat. Etter 4 år med nedturer tar jeg heller en graviditet som en positiv overraskelse dersom det skulle være vår tur, enn å håpehåpehåpe og så takle nok en skuffelse... For dem har jeg hatt mange av.

Men det er ikke dermed sagt at jeg går å tenker negativt fra morgen til kveld, tenker fakstisk nesten ikke på det i det hele tatt! Å det er jo bra:) Tror konstant negativt tankegang er alt annet enn bra for psyken, og det påvirker jo resten av kroppen igjen...

Hvordan er deres strategi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som klarer å ikke tenke på det! Det går bra i uka når jeg er på jobb, men når det er helg og mer rolig spinner jo tankene helt vilt! Dette er vårt første forsøk, og jeg er nok veldig optimist - kanskje litt for mye, egentlig.. Har vært frista til å handle inn tester, men har styrt helt unna når jeg har vært innom apoteket..vet at den dagen jeg plutselig har en test til rådighet hjemme, da kommer jeg til å teste.. Tenkte å tjuvstarte litt likevel og ta en test på freadg..skal egentlig søndag.. Kommer du til å vente helt til dagen? Håper det går for dere denne gangen, dere har måttet vente alt for lenge :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...