Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Jeg er sikkert en hysterisk førstegangs..

men mini på 3,5mnd har fått utslett,noen tørrflekker her og der og i dag tidlig var han veldig rødflekkete på overkroppen,litt hissig.Dette var ikke tørrflekker.Hva kan dette komme av?? Jeg har spist en del sjokolade helt siden han ble født,kan han ha utviklet allergi pga hva jeg spiser?? Han har ellers stort sett vært fin i huden helt til nå. Kun litt varmeutslett i jula pga mine foreldre fyrer så innmari!!!

Er redd han klør,hva kan jeg event.smøre på?

Noen som har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på hva det er, men når barnet min var rundt 3 mnd fikk han også tørrflekker rundt forbi på kroppen. Spesielt i hodet og litt på brystet (Var stort sett fin i huden til da).

En krem som er helt fantastisk er A-DERMA. Atopic skin. Den burde du prøve!!!

Mitt barn har fått bekreftet atopisk eksem, men det trenger ikke å være det ditt barn har!!

Men den kremen er veldig god og kan brukes av alle som har tørr og ømfintlig hud!

Skrevet

hei gutten min har akkurat det sammen A-Dermakremen er kjempe fin,jeg bader han hver tredje dag (vasker han hver dag medklut da) så ikke huden tørker ut.Han bader i havrekli,får man kjøpt i butikken,kok opp en kjele med vann,ta ca 3dl med havrekli og la det trekke på lav varme i ca 15 min,sil altsammen og hell i badevannet.Etter 2uker forsvant tørre flekkene,han bader fortsatt i havrekli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...