Gå til innhold

Trini, Thea, Kris og Gary....

Anbefalte innlegg

Dette var navneforslagene manen min kom med i går... Kan jeg nevne jeg ble på gråten... Vel, heldigvis liker han Hermine, Cecilia og Cornelia også! Men så var det guttenavn da... Virker som han liker korte, internasjonale navn - utenom Kris og Gary (som jeg synes er gyselige) har han foreslått Jon, Felix, Eric, Benny, Willy og Kirk bl.a.... Noen som har noen lignende, men bedre (!) forslag - please?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139510577-trini-thea-kris-og-gary/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, stakkars gravide Vannmann - dette var jo ikke bra...Eneste jeg kunne vurdert er Thea, og det vet jeg at du ikke liker, så...!

Men hva med Kristian, er det for langt? Det er iallfall internasjonalt, og betydelig penere enn Kris.

Jon og Eric liker jeg også godt.

Frikk

Frans

Max

Liam

Leo

Leon

Billy

Jonah

Eliah

Ehhh, jeg liker ikke mine egne forslag noe bedre...!

Kan bare sende deg en trøsteklem og si at dere iallfall har litt tid igjen!

He he, jeg kan forstå fortvilelsen din.. Av disse guttenavnene som du her har nevnt er det kun Jon jeg synes kan gå an. Jeg mener å huske at du har foreslått mange fine guttenavn her inne før, er ingen av dem et alternativ lengre?

Internasjonale korte guttenavn som jeg synes er fine er:

Tim

Jacob

Jonas

Kian

Hm, det var visst ikke så mange egentlig..

Hehe, forstår frustrasjonen.

Felix er jo veldig fint. Brukt en del på dyr, men i disse dager kan det absolutt brukes på små barn også.

Hva med:

Isak

Noah

Teodor

Jakob

William

Benjamin

Kasper

Jesper

Jonatan

Tobias

Niklas

Liam

Luka

Daniel

Navn er morsomt, så jeg bare slenger innom her av og til.

Aner ikke hva folk har skrevet før, svarer bare ut fra det enkelte innlegg.

Korte, internasjonale guttenavn:

Alf

Tom

Fred

Joe

Samuel (Sam)

Sven

Scott

Et navn jeg har stor sans for er KNUT

Det fungerer internasjonalt :)

Annonse

Hehe, du som er så glad i fine navn, åsså kommer han med den lekre rekka gitt ;P

Hva med Chriss Ronnie?

Thomas

Martin

Casper

Nikolai

Benjamin

Conrad

Erik

...nei vet ikke helt hva jeg skal foreslå jeg :) Du vet jo hva du liker, og det er et stykke fra Benny og Kirk (lol). Litt sent å gjøre det slutt med typen nå :D

Jammen ikke lett nei... I går var det Leonardo han hadde falt for, men da skulle han bare bli kalt for Leo. I grunnen ikke noe galt med disse navnene, men det er liksom ikke helt meg... Han har også kommet med forslag om veldig norske navn sogså, om Leif, Jon, Eric, Asbjørn, Dagfinn, o.l. Han liker den typen navn også - likevel - ingen navn som er helt "innertier" her da... Men jeg liker Eric da, samt at Håkon og Gustav fortsatt er litt aktuelt, selv om mannen sa (sitat) "har egentlig ikke så lyst på noen av dem"... Men han svinger litt.. Uansett, har notert meg noen navn her og skal videreformidle :-)

For øvrig: Kristian, Thomas, Niklas og Daniel er allerede i bruk av nære familiemedlemmer. Benjamin, Kasper, William, Jakob, Jonas og Tobias bl.a., er i bruk av venner - dersom vi skal ta hensyn til det da...

Et kort, internasjonalt guttenavn som jeg kunne tenkte meg hvis vi fikk gutt er Levi. Vi får jente da, så vi sliter med det. Ellers har jeg flere andre guttenavn som låter bra bra både på norsk og utenlandsk:

Felix

Kevin

Justin

Adam

Å jada - han skal få være med å bestemme - viktig det :-) Jeg synes også Jon er fint, men onkelen til mannen min heter også Jon, og jeg er litt usikker på om det egentlig er noe særlig hyggelig ovenfor min manns far å bruke onkelens navn... Ville jo da heller vært mer naturlig å kalt opp etter min svigerfar, eller min far. Dessuten kan det jo være forvirrende med to Jon'er i familien, blir vel bare "lille Jon" da. Jonas kunne jo vært et alternativ, hadde ikke sønnen til min venninne hett dette.

Leonard er forresten et kult navn! - den O'en din mann kom med:)

Liker veldig godt den type navn:

Leonard

Silas

Ferdinand

Felix

Emrik

Bendik

og begynner å like Linus bedre enn før..

Finnes mange navn i verden, men vanskelig når det er to som skal være helt enige.. Hvertfall om man har helt ulik smak.

Når skal du på UL å finne ut hvilket kjønn det er?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...