Gå til innhold

Dere som var hekta på appelsinjuice i svangerskapet....fikk dere gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies jo at man venter jente hvis man har et sug etter appelsinjuice...

Skrevet

Jeg drikker nesten 1 liter appelsinjuice til dagen nå... Hehe. Men ikke sug etter da, men drikker mye når jeg først har kartongen der.

Skrevet

To gutter her i huset. Har helt motstand mot appelsinjuice etter de svangerskapene der;)

Skrevet

Jeg hadde ikke sug etter appelsinjuice, men appelsiner.. Fikk jente:)

Skrevet

hadde det etter appelsiner første svangerskap ikke andre. fikk jente begge ganger. svigermor hadde det også hun fikk da selvsagt gutt:-)

Skrevet

Det hadde jeg sist, og fikk gutt...

Skrevet

jeg har. og har seriøst hatt det siden unnfangelsen. var i syden da det "skjedde" og der pleide vi å kjøpe det til småjentene når vi var ute å spiste middag, og plutselig var det det eneste jeg ville ha å drikke også. kom hjem, og dte bare fortsatte. men det må være sånn friskpresset da....... eller kan drikke vanlig også, mien da drikke rjeg ikke mer enn ellers.

men det har roet seg litt da, eller jeg må ha det i hus, men klarer å holde meg til et par glass om dagen- kanskje pga prisen. 40kr for en liten appelsin juice er ikke akkurat billig....

venter forresten jente!

Skrevet

Drakk mye appelsinjuice i begge svangerskapene...og fikk først jente, så gutt.. men med jenta MÅTTE jeg ha juice daglig og det måtte være meierienes juice (var det enste jeg orket å drikke en periode), med gutten var det ikke så ekstremt:)

Gjest elviramiranda
Skrevet

Hmm, da er det nok derfor jeg får jente!!!

Melk har smakt direkte vondt!

Skrevet

Det kom en gutt.

Da jeg gikk med jenta drakk jeg nesten ikke appelsinjuice.

Skrevet

Gutt - drakk kun appelsinjuice/brus gjennom svangerskapet, alt surt/syrlig måtte jeg ha da jeg ventet gutt (søtt med jenta)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...