Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du også ut 8 fantastiske egg??!!!! Det er helt utrolig flott...nå blir det spennende med dagen i morgen....satser på at alle eggene dine er befruktet:-)

Masse gode tanker til eggene dine!!!!

Imorgen får jeg vite antall egg....satser på at det går bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei fostermor*RUGER*!

Tusen takk for alle lykkeønskningene:-)

Skrevet

Fikk ut 6 egg idag.

Selve inngrpet synes jeg ikke var noe særlig.......

Jeg var skikkelig øm i venstre eggstokk mange dager før uttak. Da de tok ut eggene her gjorde det skikkelig vondt. På den andre eggstokken kjente jeg bare litt ubehag.

Følte etterpå at hele underlivet hadde hadde vært igjennom en sentrifuge. Nå har smertene begynt å avta, heldigvis!!!!, så jeg øyner en god natt søvn....

All lykke til dere andre i morgen :-)

Skrevet

Jeg testet positivt på eggløsningstest i morges og i går kveld, så det blir innsett på torsdag. Jeg har jo 6 egg på fryseren så regner med at et par greier seg.... Slimhinna mi var ikke akkurat av det tjukke slaget, kun 6,5 mm men det blir i alle fall innsett. Har lært av erfaring at om alt ser helt tipp topp ut så trenger det ikke bli noen graviditet for det så jeg tror uansett mere på bingo-metoden, så det kan like greit bli noe nå. MEN har ikke helt trua på frys, det skal jeg innrømme. Tiden får vise! Ja jeg misunner ikke dere som har vært igjennom uttak, jeg har alle gangene hatt mellom 10-15 egg ut og har hatt veldig vondt dagene etter uttak, og veldig oppblåst.

Skrevet

Fikk telefonen i dag - 5 av 8 egg var befruktet. Fikk time til innsett i morgen. Grrrrru/glllleder meg veldig. Phu!

Dere andre?

Skrevet

Fikk vite at jeg hadde 2 av 6 egg befruktet - skal sett de inn imorgen jeg også.

Spennende!!!!

Skrevet

Så bra Regndråpe - grattis. Skal du sette inn begge to? Vi tør ikke sette inn mer enn ett om gangen, tør ikke ta sjansen på tvillinger... Det ville vi ikke taklet så bra tror vi.

Skrevet

Tusen takk, mamamia ;-) - og gratulerer i like måte!

Vi ble anbefalt å gjøre det siden jeg snart er 38 år og det kunne være større sjanse for at det kanskje gikk galt.

Dette er mitt første forsøk så jeg er veldig spent. Mannen min får helt vondt i magen av tanken på at det kan bli tvillinger, stakkars.

Vi har en gutt på 4 år som ble unnfanget på den naturlige måten - så vi har litt trening fra før av :-)

Skrevet

Jeg fyller 38 til høsten, så vi burde kanskje ikke ta sjansen på at dette ene setter seg vi heller. Men vi har to fra før og kjenner at to tette (som de var) var tøft nok på oss og tør derfor ikke utsette familien for to på en gang. Dette er første ass. forsøket, så vi må vel innstille oss på å prøve i alle fall en gang til før vi gir oss.

Legen skal "mene" noe om dette han også i morgen i forhold til hvordan eggene da ser ut, delt seg etc. Er det godt/gode egg, så er det vel bedre sjanser? Håper at noen av de fem egner seg for frysing også evt.

Mange og vanskelige valg hele veien synes jeg :)

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg videre - og dere andre.

Skrevet

Nå sitter jeg her og krysser fingrene for at det blir innsetting i morgen. Ringte Haugesund i dag. Av de 8 eggene hadde 6 blitt injisert, men bare 2 befruktet. Håper bare de oppfører seg fint slik at jeg kan sette inn egg i morgen!

Skrevet

Oy!! Det var jo kjempe bra:-).....!!

Lykke til mamamia

Skrevet

Lykke til regndråpe:-) Tenker på deg!!

Skrevet

Hei Leieboer søkes-klar for ICSI:-)

Ja, nå satser vi på at eggene har utviklet seg fint til imorgen slik at du nå blir RUGER....:-)

Jeg fikk ut 12 egg idag og var kjempe glad....nå kommer det an på kvaliteten....satser på at noen av dem er befruktet!!!

De ringer meg i 9-10 tiden imorgen....da får jeg svar....puh.....dette er thriller!!!

Lykke til med innsettingen:-)

Skrevet

Ojjjj...det blir skikkelig spennende for alle sammen i morgen!

Jeg har helt vondt i magen jeg - gruer meg litt til innsettingen

Ønsker alle lykke til i morgen :-)

Skrevet

Melder meg inn her jeg og:) uttak i dag med 6 egg fra 6-8 follikler og fornøyd med det. Nå er det icsi og lang venting til fredag. Håper så veldig på innsetting denne gangen, stort om vi endelig kommer dit. Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Heisann:-)

6 egg er kjempebra!! Ja, det blir noen spennende dager!!

Jeg ringte Hausken idag og jeg hadde 9 egg som var befruktet av 12 egg....så jeg var kjempe happy:-) Nå håper jeg at de holder seg bra til i morgen slik at jeg får satt inn 2 egg. Det hadde vært utrolig deilig å fått noen på frys...har aldri hatt det før.

Jeg er forsatt litt øm i magen men det går fint....imorgen kl 1100 er jeg RUGER:-) hihihi....

Lykke til CathyS:-)

Skrevet

I dag fikk jeg satt inn 2 egg! Var litt skuffa da jeg ringte til Haugesund i går og fikk vite at bare 2 av 8 var befruktet, og var livredd for at de skulle ringe og si at de ikke var gode nok i dag. Helt topp var de riktignok ikke, så derfor fikk jeg satt inn begge to! Satser på at i hvertfall et klamrer seg fast!

Så nå er det bare å vente til testdag 3. mars

Skrevet

Ja da ble det innsetting i dag, som håpet på. Det var et supert egg, sa de. Hadde delt seg i fire og alt så bra ut. Så var det to bra, som de la på frys. Jeg kan nesten ikke tro at vi har kommet hit. Jeg har blitt skuffet så uendelig mange ganger de siste to årene, så jeg fatter det liksom ikke. Når de fortalte om kvaliteten og at det så veldig bra ut det hele svarte jeg "neei, er det virkelig sant...?". Da lo de litt, for jeg så vist ut som et stort spørsmålstegn.

Kom nettopp hjem fra noen timers kveldsvakt. Var så oppblåst at jeg trodde jeg skulle sprekke som en ballong. Litt små vondt også egentlig. Me jeg mener de sa at det kunne være sånn en god stund etter el spøryten og uttak. eggstokkene er vel store og ømme?

Nå blir det ruging og stelle ekstra pent med meg selv fremover. Har fyrt i peisen og skal bare ligge på sofaen nå å nyte tanken på at det ligger et fint egg der inne å forhåpentligvis deler seg videre og utvikler seg fint og blir der de neste 8-9 mnd. WOW!

Er så spent på å lese hvordan det går med dere andre fremover. Super tråd for oss i samme "båt" det her.

Skrevet

Idag har det gått bra for alle oss her inne. Det er jo super flott!!!! :-)

Jeg fikk satt inn 2 egg i dag også, så nå kniper jeg igjen alt jeg kan he-he...Jeg har ingen egg på frys så det bare MÅ gå bra denne gangen.

Fikk se eggene på tv skjerm, det var helt utrolig fasinerende. Er det flere som har sett det også?

Følger forslaget fra deg mamamia - sofaen kaller :-)

Skrevet

Ja det var veldig spenende å se på veggen i stort bilde når egget var på plass der inne. Da fikk jeg et slags forhold til det lille der allerede da.

Jeg har et dumt og sikkert naivt spørsmål, men skyter det ut allikevel;

De stikkpillene vi skal sette i morgen og kveld fremover. Skal de inn "all the way". Altså: livmortappen, som er åpen og lukket gjennom syklusen er jo helt stengt nå og da kommer jo ikke stikkpillen inn der (vet ikke om den gjør det ellers helle). Følte i dag at den bare forsvant for meg og jeg skjønte ikke hvor... skjønner spørsmålet eller er det helt sykt? De sa få den inn så langt som mulig, men jeg lurer da på om det er utenom l tappen...

Håper noen skjønner spørsmålet og kan svare meg - redd for å gjøre noe feil...

Skrevet

Fikk vite at 2 av 5 ble befruktet (det 6 var ikke modent nok for ICSI). Litt skuffet for er så redd de faller fra til i morgen. Har to forsøk bak meg hvor det aldri er blitt innsett. Sukk.

Tvi tvi alle sammen!

Skrevet

Jeg bruker ikke slike stikkpiller men en "gel" og den skal bare føres opp i skjeden. Kan aldri tenke meg at stikkpillene skal noe annet enn opp i skjeden.. Regner med at de mener at du skal dytte den så langt opp i skjeden du kan. Har aldri hørt om at man skal stikke noe inn livmorhalsen, og føler meg så godt som helt sikker på at den IKKE skal inn der. Dytt den opp slik man dytter opp tamponger, og dytt opp så langt du rekker. Da tror jeg du kan være sikker på at den er satt riktig :-)

Den "forsvant" sikkert, fordi slike stikkpiller ofte er lagd slik at de blir sugd opp raskt

Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på akkurat dette, men jeg har trodd at hvis eggene først blir befruktet så er sannsynligheten stor for at det går bra. Og det velger jeg å tenke :-) Jeg tror at minst ett og antagelig begge utvikler seg videre til i morgen :-)

Jeg fikk også ut seks egg, så det blir ulidelig spennende å høre i dag hvordan det har gått med befruktningen...!

Lykke til i morgen!

Skrevet

Takk for svar akicha. Rart spørsmål, men måtte spørre.

Lykke til begge to med svar på deling og innsetting imorgen. Det blir veldig spennende.

Skrevet

Hei Regndråpe...

Jeg fikk satt inn 2 egg idag....!!! Jippi!! Imorgen får jeg vite om noen av de andre 7 eggene kommer seg....Hadde vært så kjekt å fått på frys....

Nå er vi RUGERE.....det hadde vært fantastiskt om det ble baby!!!

Jeg er forsatt oppblåst...men i fin form....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...