Hvite due Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Vi skal på ultralyd fredag den 13....og innsetting av to egg hos Hausken i uke 8. Vi har hatt tre forsøk tidligere på Haugesund sykehus og nå satset vi på Hausken klinikken.....spennende:-) Er det flere enn meg som skal sette inn egg i uke 8? Håper du er i form og at denne hormonelle berg og dalbanen resulterer i en hærlig baby!!!
Leieboer funnet! Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Hei! Vi skal også på ultralyd fredag den 13., så vi satser på at det blir uttak og innsetting i uke 8. Vi holder på med første forsøk (ICSI) på Haugeund sykehus. Er på spraydag 11 nå, starter på sprøyter 3. februar. Blir noen spennende uker fremover!!!
akicha Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Tror kanskje vi er en uke 8 gjeng ja. Men, jeg får mine mistanker om at jeg kanskje må hoppe over i 9 etterhvert. Jeg er på spraydag 6 i dag.. Det går forsåvidt greit så langt. Har ikke vært så ille som jeg forberedte meg på så langt :-) Krysser fingre for at det fortsetter! Vi kan jo prøve å følge hverandre litt her kanskje?
Hvite due Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Hei Leieboer søkes! Det blir spennende fremover!! Jeg starter med sprøyter 5 februar og skal ha høy dose denne gangen....262,5...Har aldri hatt så høy dose før, men jeg pleier å ha så få egg så det er nok å sikre seg. Jeg reiser faktisk denne gang til Tenerife for å slappe av en uke før jeg setter inn egg. Håper at eggene fester seg denne gang:-) Håper virkelig at du lykkes på første forsøk:-)!!
Hvite due Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2009 Hei Akicha:-) Det er litt kjekt å følge hverandre...Håper du slipper å vente til uke 9...men det må en jo bare ta som det kommer:-) Jeg satser på at en uke på Tenerife skal gjøre susen før jeg setter inn to egg....godt å få roet kroppen før vi blir rugere:-) Jeg krysser fingrene for at vi snart kan få en baby :-)
Leieboer funnet! Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Hvordan går det med dere uke 8-jenter? Jeg er på sprøytedag 3 i dag, og håper at sprøytene skal lette litt på bivirkningene av sprayen...
akicha Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Hei! Uff, hvilke bivirkninger har du hatt? Jeg har hatt overraskende få! -Og ingen nye etter sprøytestart på torsdag. Jeg har hatt noen episoder hvor jeg merker jeg har gitt opp litt og blitt motløs, vært litt kvalm og litt trøtt på kveldene. Men, jeg skal IKKE klage! Begynte som sagt på sprøyter på torsdag og har time nå på onsdag. Spennende å høre med de andre som er omtrent så langt som oss også :-)
Regndråpe Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Hei. Jeg skal på ultralyd på onsdag 11. Startet med sprøyene den 4. Fikk høre at det ble egguttak den 15 eller 16 februar. Jeg holder til i Porsgrunn. Er fryktelig trøtt og har en del luft i magen etter jeg startet med sprøtene. Jeg har ikke brukt sprayen. Kan noen kanskje forteller meg hvorfor noen går på spray først og noen ikke (sånn som meg..)? hm...lurer litt på det....
akicha Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har lest at det er noe som heter kort og langt regime. Jeg tror kanskje at man er på kort regime når man ikke går på spray? Kanskje det kan hjelpe deg å finne mer info om dette? Lurer på om det ikke er et begrep som heter innsett i naturlig syklus også, kanskje det er det du skal? For sprayen setter jo syklusen ut av spill så vidt jeg har skjønt.. Jeg startet med sprøyter dagen etter deg. Har ikke fått noen alternative dager for uttak bare at det blir uke 8...
Søskenhåp adopterer Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Innsett i naturlig syklus er ved fryseforsøk - så det har ingen ting med kort/langt regime. Jeg skal ta det nå, mitt 5 innsett på søskenforsøk blir det, så nå håper jeg virkelig at vi lykkes snart igjen. Det blir sist i uke 8 eller begynnelsen av uke 9 :-) Har 6 egg igjen på Riksen.
Fatu Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Da sniker jeg meg inn her:-) Uttak på tirsdag den 19 feb
Hvite due Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. februar 2009 Såååå spennende!!! Jeg håper du får mange egg slik at du også får på frys:-) Jeg har vært en uke på Tenerife og ladet batterier slik at kroppen har funnet roen til både ultralyd, uttak og innsetting. Det er fjerde gang jeg gjør dette men det er like spennende hver gang...... Lykke til Fatu:-) Skal sende deg masse gode tanker!!
Hvite due Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2009 Håper du lykkes denne gangen:-) Du må holde oss orientert Søskenhåp for Edvart.....
Gemini72 Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 Hei Melder meg inn her. Blir antagelig innsetting av fryseegg i slutten av uke 8. Jeg tilhører Haugesund sykehus
Fatu Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 Tusen tusen takk:-) Håper kroppen fant roen på ferie slik at du er helt klar, de sier jo at når kroppen er utvilt så responderer den bedre, lykke til!!
Hvite due Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 12. februar 2009 Takk for lykke ønskningene! Ja, nå håper jeg at vi kan lykkes med forsøket og håper også på å få egg på frys...har ikke fått på noen av de tidligere forsøkene....men det var på haugesund sykehus og nå er vi hos Hausken. UL imorgen kl 1000...håper jeg har nok modne egg..
Hvite due Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #17 Skrevet 12. februar 2009 Lykke til Gemini72.....satser på baby!!!! Hold oss orientert:-) dette er alltid like spennende:-)
Regndråpe Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Var på ultralyd i går så nå blir det egg uttak på mandag 16. febr. Hadde bare 5 egg, kanskje ikke så mange ...men så har jeg bare en eggstokk som fungerer...
Hvite due Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 14. februar 2009 Hei Regndråpe. Vi to hadde ca like mange egg/eggposer, var på UL på fredag og jeg hadde bare ca 6 eggposer....ble litt skuffet...Har hatt flere før på de andre forsøkene. Men kanskje er det bare disse eggene som skal til:-) Jeg skal ha uttak på tirsdag og forhåpentligvis blir det egg som er bra og som kan settes inn. Det er en berg og dalbane denne tiden....
mamamia Skrevet 14. februar 2009 #20 Skrevet 14. februar 2009 Uttak på mandag her. Tar el sprøyten i kveld kl 22. Gruer meg til mandag. Har forsøkt to ganger tidligere i naturlig syklus, men egget var allerede "reist" begge morgenenen jeg kom inn for å ta det ut. Så nå er jeg helt ute av meg av nerver for at det skal skje igjen. Denne gangen har jeg gått på sprøyter i 8 dager og så 8-9 eggposer på UL fredag, så jeg håper at de sitter til mandag morgen og at det blir vellykket denne gangen. Kjennes veldig ut som eggløsningen er i gang allerede i maven i ettermiddag og fortsatt. Men jeg håper at det kun er om det skal være etter sprøyter etc. Noen andre som har det sånn i magen?
Fatu Skrevet 14. februar 2009 #21 Skrevet 14. februar 2009 Da er vi en liten gjeng som skal i ilden på mandag og tirsdag. Blir spennende å følge hva som skjer med oss:-)
mamamia Skrevet 16. februar 2009 #22 Skrevet 16. februar 2009 Da har jeg vært inne å hentet ut egg i dag. 8 stk. Hurra! Jeg gruet meg sånn at jeg ikke sov et kvarter i hele natt. Det var helt bortkastet søvn, for det gikk jo så bra. Jeg må innrømme at jeg nesten ikke husker noe av det hele, så jeg var nok ganske fjern av dopet de ga meg. Men det passet meg utmerket. Phu, nå er det etappen til i morgen - har noen av eggene blitt befruktet. Dette er jammen nærvepirrende greier. Så neste etappe - har noen delt seg og kan settes inn på onsdag... Jeg tror nesten ikke jeg puster... Noen som vil dele sine erfaringer så langt? Dere andre - hvordan gikk det i dag? Lykke til til dere i morgen!
Leieboer funnet! Skrevet 16. februar 2009 #23 Skrevet 16. februar 2009 Jeg hadde også uttak i dag, fikk ut 8 egg! Gruet meg en del, men det var helt bortkastet; kjente jo ingenting :-) Blir veldig spennende å ringe opp i morgen, blir vel kanskje litt kø på telefonen 10.30 i morgen... Krysser fingrene for oss alle!
fostermor*stolt mamma* Skrevet 16. februar 2009 #24 Skrevet 16. februar 2009 masse lykke til folkens!!! vet akkurat hvordan det føles:D Men det går nok bra skal dere se!!! håper alle eggene blir befruktet for dere og dere har mange egg og velge på til inntak:D
Hvite due Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #25 Skrevet 16. februar 2009 8 egg!!!! Så fantastiskt:-) kan tro jeg er glad på dine vegner!! Jeg skal ha uttak tirsdag morgen....gru/gleder meg...Jeg er så hoven imagen at jeg kan bare gå i treningsbukser.. Lykke til med befruktningen imorgen. Sender deg og dine 8 egg masse gode tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå