Gå til innhold

Teutonia spirit s3, hvor lenge kan barnet bruke denne vogna?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter "ny" vogn til vesla på 9 mnd, og vil da ha en som hun kan bruke ut vognperioden. Hadde bestemt meg for Teutonia spirit s3, men så leser jeg på Finn.no at flere av de som skal selge den gjør det for di barnet har vokst fra vogna... Noen med erfaringer med hvor lenge man kan bruke denne vogna??

Fortsetter under...

hei hei..jeg kjøpte spirit s3 når lillegutt var ti mnd.. synes den vogna var så fin.. var fornøyd med den,men da han ble 13mnd så måtte jeg kjøpe ny vogn.. han fikk rett og slett ikke plass i den.. det var trangt med vinterposen og når han satt så gikk hodet hans nesten opp i kalesjen når den var opp... valget mitt falt på tfk når jeg kjøpte ny vogn,og den har han kjempe plass i og nå er han 15 mnd.. han elsker den og jeg er kjempe fornøyd med den.. skal også han den til nestemann med bag..

Jeg har spirit s3 til ei jente på 1 1/2år, hun både sover i den og sitter uten problem, da har vi også vinterpose i vogna, hun er 80cm +- (lenge siden jeg har målt henne)

Vet ikke hvor lang gutten til hun andre er, som skrev hun måtte bytte vogn når han var 13mnd?

jeg kjøpte teutonia s3 nå til gutten min på 17 mnder. Og han har god plass i den han er ca 85 cm , Han har også god plass til ticket to heaven vinterposen, til sommeren kommer han til å ha enda mere plass uten vinterposen og da er han 2 år og jeg regner med at den varer ut vognperioden:)

Anonym 19:42 her!

Jeg regna også med at jeg kan bruke vogna ut hele vognperioden, som du sier knøtteliten!

Jeg skjønner ikke at noen mener det er liten plass i den, men så har jeg ei lita jente også da:)

Hvor stor er vesla nå da?? Jeg har en sønn på to år og nesten 90 cm så han ligger ikke komfortabelt i Teutoniaen lenger. Det spørs jo om barnet ditt er lite, normalt eller stort til alderen. Sportsvogndelen har vel liggelengde på ca 90 cm, og et "normalt" barn er jo 90 cm ved ca to års alder..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...