Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #1 Skrevet 24. januar 2009 Lager dere "hjemmelaget" middag hver dag? Eller tyr dere til middagsglass av og til? Jenta mi er 16 mnd...
*smula* Skrevet 24. januar 2009 #2 Skrevet 24. januar 2009 Jeg pleier å spise sammen med gutten min når vi er alene hjemme. Han spiser mye bedre når han deltar i et skikkelig måltid og ikke bare spiser alene. Så jeg pleier å lage vanlig middag som vi spiser sammen. Men det hender selvfølgelig at han får middagsglass også, spesielt hvis vi skal ut å spise senere eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Hun spiser det samme som meg til middag.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 HI her:) Hva slags middag lager dere da?
May-juli07+mai09 Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Vi lager hjemmelagd.... Eks: fiskepinner, kjøttkaker, pølser, kjøttdeig, poteter, pasta, ris, gulerøtter, brokkoli, tomat, agurk osv.... Mads sitter på benken og lager maten sammen med meg.... har sin egen kniv og visp!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 ok:) Har begynt å lage hjemmelaget middag vi også, har laget en del fiskemiddager -og hun elsker det:) Men pølser liker hun ikke så godt.. er de kanskje litt for salte?? hilsen HI
Yo&La+spire Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Har alltid laget hjemmelaget til henne og fra hun var ett år så spiste hun det samme som oss til middag.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 spiser d samme som meg,men vist jeg ikke skal ha middag eller ha noe som feks taco ol så får han middagsglass.
Mamma'n til Thias Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Mathias spiser ikke middag på glass, dessverre... Han fr alt vi spiser. Jeg lager ofte en kyllingnugget eller to til han først, mens han venter på maten. For han er ofte veldig veldg sulten når vi kommer hjem fa barnehagen. Han spser taco (tar ut hans kjøtt før jeg krydrer det) spagetti, kylling, kjøttkaker, fisk, pizza - ja, det meste vi spiser.
Kosel Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Jr har ikke spist middagsglass siden han var 8mnd. Han har spist det jeg har spist. Litt moderert i starten, men har krydret maten hans også - unnlot saltet.. Nå er han 18mnd og han spiser så og si alt, være seg taco, chicken tikka masala, fiskeboller eller kjøttkaker. Han elsker godt krydret mat og piri piri og hvitløksksrydder brukes ofte i middagsmaten er i huset. Han momser det i seg i mengder - lille matvraket mitt
<3Lykkelig<3 Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Jeg lager som regel hjemmelagd middag som vi spiser sammen F.eks kjøttboller, fiskekaker, joikaboller også har jeg potet eller potetmos og grønnsaker ved siden av. Ellers så er snuppa mi veldig glad i laks og kjøttdeig med ris og tomatsaus. Gir middags glass engang iblandt når vi ikke er hjemme osv.
kmne+ida+sara Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Jeg er ikke alene med jenta mi, men ville bare fortelle om vårt alternativ - Hun får alltid et glass med middag når hun kommer fra barnehagen, da er hun helt skrubbsulten. Så lager vi oss middag etterpå alle tre, som hun også spsir deler av. Hun spiser ikke nok av vår mat enda, synes jeg, til at hun bare kan få det. Ja, vi har prøvd uten og... Fungerer fint for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå