Gå til innhold

Støttestrømper?

Lillepromp blir storesøster

Anbefalte innlegg

Noen her som bruker støttestrømper? Jeg har null erfaring med dette. Er det noen som er spesielt bra, eller er de likedan alle sammen? Kjøper man de på apoteket eller på sånt annet sted som selger helseartikler? Står mye i jobben min, og begynte å få åreknuter for noen år siden. (Er 27 nå) Tenker jeg må begynne å forebygge flere...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139509711-st%C3%B8ttestr%C3%B8mper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bruker alltid støttestrømper når jeg flyr. jeg fant noen en gang på flyplassen i køben, butikken heter wunderwear og selger undertøy og strømper. de jeg fant var kjempegode, og så ut som høy kvalitets tynne knestrømper --- faktisk lekre til høye hæler, og samtidig kjempegod støtte! ellers har de jo vanlige svarte flystrømper på apoteket (til mer vanlig skobruk :)). tror kanskje butikker som selger støttebandasjer og lignende har enda lengre sokker, som er spesielt bra for oss gravide :)

Hei.

Jeg har kjøpt støttestrømper på apoteket. De når til under knærne og er litt tykke(som en vanlig bomullsokk). Er ikke noe spesielle mål på de annet enn sko str. De er kjempegod å ha på jobb når man står å går mye. Så på de som er lange, man da må du ha mål av foten når den ikke er hoven og de når helt opp på låret. Snakk med de på apoteket, der fikk jeg god hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...